Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag ogillar folk som, som synes ovan, drar sig ur med äran i behåll när de får slut på argument. :rolleyes:

För tillfället hatar jag min dator. Prestandan är tillräcklig för att klara alla nya spel, men ändå hackar spel som Diablo 2 och Warcraft III, och spel som F.E.A.R går inte ens att spela. Varför? VARFÖR?!

Vad har du för grejor i datorn då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dator klarar inte ens av Half Life... Alltså första spelet. Varför? VARFÖR?!

Kan inte det vara för att datorn är dålig? Min har, som sagt, tillräcklig prestanda för att kunna klara av de spelen.

EDIT:

Skickar PM till dig, Mademan, så vi inte går för mycket Off- Topic.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag hatar: Svenska fester

Varför?

bla bla bla o.s.v...

Där sa du det! :) Själv har jag aldrig varit redlöst berusad (men jag har druckit) Så jag vet hur det är.., Det är så man skäms över hur Sveriges ungdomar har blivit och hur det inte bara är påverkade av alkohol, utan även påverkad av att skylla på den när de gör bort sig!

En god vän sa såhär:

"Om du sitter på en buss och det är ledigt bakom dig så sätter sig en svensk bakom.

I Argentina (även i andra länder, men han vara Argentinare) Där sätter sig folk brevid dig och börjar prata och diskutera, och man finner alltid en ny vän på bussen!"

Varför är det inte så i Sverige?, Jo! För Svenska är rädda för att göra bort sig p.g.a. att det "brukar" kunna skylla på alkoholen, men har inget försvar på bussen!, Svenskar är fega! :rolleyes:

Ja jag är svensk, men umgås i stort sett bara med utlänningar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där sa du det! :) Själv har jag aldrig varit redlöst berusad (men jag har druckit) Så jag vet hur det är.., Det är så man skäms över hur Sveriges ungdomar har blivit och hur det inte bara är påverkade av alkohol, utan även påverkad av att skylla på den när de gör bort sig!

En god vän sa såhär:

"Om du sitter på en buss och det är ledigt bakom dig så sätter sig en svensk bakom.

I Argentina (även i andra länder, men han vara Argentinare) Där sätter sig folk brevid dig och börjar prata och diskutera, och man finner alltid en ny vän på bussen!"

Varför är det inte så i Sverige?, Jo! För Svenska är rädda för att göra bort sig p.g.a. att det "brukar" kunna skylla på alkoholen, men har inget försvar på bussen!, Svenskar är fega! :rolleyes:

Ja jag är svensk, men umgås i stort sett bara med utlänningar!

Detsamma berättade morsan om Polen. Aldrig någonsin att man sätter sig en och en...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga som kanske hänger ihop med denna tråden. Jag och en polare har samma problem men kanske inte om samma sak.

Saken är den att jag vill köpa en sak som min kära mor (just nu kärring) inte tillåter att jag gör och säger att jag inte får ta in denna saken i huset, hon säger även att det står i lagboken att hon bestämmer vad jag får ta in i huset och liknande. Jag undrar om detta stämmer, om hon får bestämma att jag inte får ta in saker som jag har köpt för egna pengar, att hon kan säga åt mig att jag ska flytta om jag ska ha denna saken..

Stämmer det så tycker jag att våran lag är helt sjuk =)

Kan även påpeka att jag är 18 år och därför myndig och även att jag skriver "saken" för att denna saken är irrelevant för er andra :P

Edit: Tyckte att frågan hängde ihop med denna tråden för att jag retar mig på min mamma just nu ;D

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga som kanske hänger ihop med denna tråden. Jag och en polare har samma problem men kanske inte om samma sak.

Saken är den att jag vill köpa en sak som min kära mor (just nu kärring) inte tillåter att jag gör och säger att jag inte får ta in denna saken i huset, hon säger även att det står i lagboken att hon bestämmer vad jag får ta in i huset och liknande. Jag undrar om detta stämmer, om hon får bestämma att jag inte får ta in saker som jag har köpt för egna pengar, att hon kan säga åt mig att jag ska flytta om jag ska ha denna saken..

Stämmer det så tycker jag att våran lag är helt sjuk =)

Kan även påpeka att jag är 18 år och därför myndig och även att jag skriver "saken" för att denna saken är irrelevant för er andra :P

Edit: Tyckte att frågan hängde ihop med denna tråden för att jag retar mig på min mamma just nu ;D

Aww, har du köpt en uppblåsbar sexdocka, fan va onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte det vara för att datorn är dålig? Min har, som sagt, tillräcklig prestanda för att kunna klara av de spelen.

EDIT:

Skickar PM till dig, Mademan, så vi inte går för mycket Off- Topic.

Du har ju Celeron. Inte världens bästa det.

Nåja, klaga. Nä. har inget att klaga på nu. Skulle vara att städerskan ska komma klockan 8 nu på sommaren, hejdå vara uppe länge. Annars kommer jag inte på något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga som kanske hänger ihop med denna tråden. Jag och en polare har samma problem men kanske inte om samma sak.

Saken är den att jag vill köpa en sak som min kära mor (just nu kärring) inte tillåter att jag gör och säger att jag inte får ta in denna saken i huset, hon säger även att det står i lagboken att hon bestämmer vad jag får ta in i huset och liknande. Jag undrar om detta stämmer, om hon får bestämma att jag inte får ta in saker som jag har köpt för egna pengar, att hon kan säga åt mig att jag ska flytta om jag ska ha denna saken..

Stämmer det så tycker jag att våran lag är helt sjuk =)

Kan även påpeka att jag är 18 år och därför myndig och även att jag skriver "saken" för att denna saken är irrelevant för er andra :P

Edit: Tyckte att frågan hängde ihop med denna tråden för att jag retar mig på min mamma just nu ;D

Eftersom att huset troligtvis är skrivet på dina föräldrar och inte dig, ÄGER de huset och därtill tillhörande tomt och har rätt att bestämma vad som ska få finnas och ske där. Ingen dum lag alls. Man har rätt att bestämma över sin egendom. Samma sak som med piratkopiering!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm nej, då får man massa påhopp från folket på forumet så låter hellre bli ;D

Det verkar med andra ord som att det finns en god anledning att du inte ska ha "saken" i huset. Min gissning: ett knogjärn.

---

On Topic: Det är dålig stämning på forumet... för mycket bråkiga idioter, omogna barn, pinsamma patrioter och kassa admins/mods. Plus att de flesta av mina "forumvänner" inte är aktiva av olika anledningar. Ett par trevliga typer kvar som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Särskrivningar.

Jag är så in i helvetes trött på att tvingas läsa meningar flera gånger för att författaren tycker att det är skitskoj att trycka på mellanslagstangenten. Det är inte alla meningar som är oläsbara, men när man drar argumentet "huvudsaken är att man förstår, eller", så faller det ju platt på sig självt! Skall man köra på som de gör så suddas gränsen mellan 'förståligt' och 'obegripligt' ut till Gud-vet-vad.

Praktexempel jag såg hos en trådtitel på forumet för ett tag sedan:

"Göra spel hemsida"

Vad menar författaren? Vill han göra en hemsida med spel som ämne? Vill han göra en hemsida där ämnet är att göra spel? Vill han skriva "Göra spelhemsida" eller vill ha skriva "Göra-spelhemsida". Man måste ju undersöka trådens innehåll för att få reda på det så att man kanske kan hjälpa denne, men det trotsar ju hela titelns syfte :P

Titeln skall ju beskriva trådens innehåll precis, inte lite vagt! :P

Argh!

Nu mår jag bra igen. Fortsätt att prata om... Störande saker ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar mina kompisar ibland.

Varenda jävla dag man sitter hemma, spelar roll om man är pigg somfan eller halvdöd från festen dan innan så ska dom jämt komma förbi mig, hoppa upp i fönstret och skrika på en "HESSNER NOOB LOL HÄNG MED UT ROFL KTHXBYE" och om man säger nej så ska dom stå och tjata på en i 511 timmar innan dom verkligen bestämmer sig för att dra iväg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...