Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Hoppar på sjukdomsspåret. Mätte nyss 38,7 grader feber och har frossa. Börje känna mig dålig redan förra veckan och ett par pistagebullar från Coop står under misstanke för spridningen. Kan ju förstås vara ett vanligt dörrhandtag eller vadsom.

 

Hur som helst, varje kväll har jag fått köra med dubbla täcken vid läggdags bara för att vakna tidigt nästa morgon av att jag befinner mig i en ångbastu. Och det börjar bli rätt tjatigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

 

Hur som helst, varje kväll har jag fått köra med dubbla täcken vid läggdags bara för att vakna tidigt nästa morgon av att jag befinner mig i en ångbastu. Och det börjar bli rätt tjatigt!

Jag vaknar flera gånger varje natt av att täcket är fuktigt och jag kallsvettas. Sjukt marulk.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Människor i Stockholm.

Så sjukt jävla otrevliga och varje gång man går ut på kvällarna ensam så känns det nästan som man ska bli nerslagen. Hade nyss en trevlig incident vid Gullmarsplan när en firmabil full av grabbar valde att sätta plattan i mattan när jag var på väg över vägen (Övergångsställe utan signalljus). Några CM från att bli påkörd, trevligt! :)

Nä ut på landet vill jag, så fort som möjligt!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Artiklar om "Politiker X fördömer attentatet i Paris/Libanon/Mali".

Jag förstår att framstående politiker förväntas kommentera stora världshändelser och givetvis också att de gör det genom att prata om hur hemska de är. Men det säger väl sig självt? Nyhetsvärdet är ju verkligen noll. Har sett minst fem sådana rubriker senaste två veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid det här laget hade jag egentligen tänkt sitta och värma mig vid kakelugnen i lugnet ute på landstället. Så idag vill jag rikta allt mitt hat mot all världens trilskande startmotorer!

Vill även klaga på matos som kommer in genom min ventilation och luktar som härsken stekt mat. :confused:

Nä, idag var ingen toppendag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i helvete kan jag inte skicka den här (https://youtu.be/1o_kH5tAggk) länken till folk som meddelande på Facebook!?

Farlig länk my ass. :angry:<_<

Aha, jag fick inte skicka den med preview då det var livsfarliga länkar i beskrivningen på filmen.

Jag har samma problem med denna... https://www.youtube.com/watch?v=lXMskKTw3Bc 

 

Jag ska klaga på en annan sak också. På Henkis arbetsplats som har blockerat vägen jag tar till gymmet. När jag cyklar är det inte så farligt eftersom omdirigeringen går via en nedförsbacke, men när jag går så tar det säkert flera minuter extra. 

Jag ska väl också klaga på att jag alltid är sent ute när jag ska träffa vänner på gymmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har samma problem med denna... https://www.youtube.com/watch?v=lXMskKTw3Bc (YT: Never Gonna Hit Those Notes)

 

 

 

Jag ska klaga på en annan sak också. På Henkis arbetsplats som har blockerat vägen jag tar till gymmet. När jag cyklar är det inte så farligt eftersom omdirigeringen går via en nedförsbacke, men när jag går så tar det säkert flera minuter extra. 

Jag ska väl också klaga på att jag alltid är sent ute när jag ska träffa vänner på gymmet.

Haha, bra försök!

notes.thumb.jpg.e12a4dfa1e2f7613253ceb1c

Om den videon nu används som Rick Roll, jag har inte riktigt fattat det. Känner att jag börjar bli gammal och inte riktigt hänger med i alla fuktiga mejmejs längre.

 

Jag håller förresten med. Eller just Henkis vet jag inte, men det byggs ta mig fan om överallt hela tiden i den här staden tycker jag!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, bra försök!

notes.thumb.jpg.e12a4dfa1e2f7613253ceb1c

Om den videon nu används som Rick Roll, jag har inte riktigt fattat det. Känner att jag börjar bli gammal och inte riktigt hänger med i alla fuktiga mejmejs längre.

 

Jag håller förresten med. Eller just Henkis vet jag inte, men det byggs ta mig fan om överallt hela tiden i den här staden tycker jag!

Fan då. Vad har du för webbläsare? Sådär ser det inte ut för mig. 

Vet inte om den är så fuktig, men den är rolig nog att vara min ringsignal sedan några veckor tillbaka. :D 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska klaga på en annan sak också. På Henkis arbetsplats som har blockerat vägen jag tar till gymmet. När jag cyklar är det inte så farligt eftersom omdirigeringen går via en nedförsbacke, men när jag går så tar det säkert flera minuter extra. 

Jag ska väl också klaga på att jag alltid är sent ute när jag ska träffa vänner på gymmet.

Vilket gym, vilken backe? ^_^

Norra entrén öppnar i januari tror jag, du får det kanske bättre då. Vem vet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan då. Vad har du för webbläsare? Sådär ser det inte ut för mig. 

Vet inte om den är så fuktig, men den är rolig nog att vara min ringsignal sedan några veckor tillbaka. :D 

Jag har Chrome med Video Title Adder. Hjälper oerhört på reddit där samma videos länkas om, och om igen. Då kan man bara läsa på titeln och se vilken det är, och därifrån bestämma om man vill se den eller inte. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...