Jump to content

V 70 polis var ska jag lägga sirén ljudet?


poppe1
 Share

Recommended Posts

Du ska inte ersätta någonting med någonting.

Sirén ljudet som följer med i den nuvarande betan är bara en ljudfil.

När jag fixade ljudet ingame så klippte jag först ljudet så att det fungerar i en loop. Sedan exporterade jag det till .wav med en viss frekvens som jag inte komer ihåg nu. Sedan använde jag SAAT (se min guide) för att importera ljudet till filen GENRL [tror det e bank 65].

Vid nästa släpp kommer man kunna skaffa en fixad version av filen GENRL (audio/SFX/ ska de ligga i) tyvärr ligger filen på ca. 20-30Mb jag tror att den komemr att laddas ner separat. VI kanske kan byta ut andra ljud med i filen så det inte e så mycket att ladda ner för så lite ändring i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du länka till länken?

NEJ!

Jag länkar ingenting åt någon som är så lat att han inte läser tråden 5 rader ner som startades före denna och handlar om precis samma sak!!!! Jag länkar till den tråden istället: showtopic=38946 !

Men jag föreslår att du inte ska ge dig in på att modda din audio/SFX/GENRL fil om du inte har lite modding och dator kunskaper, då mycket kan gå fel och då kan du få hela spelet att kracha så fort det kommer till "startscreenen" och vill spela upp ett litet ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...