Jump to content

Motorvägen, barn och liten stad


Recommended Posts

Vrf kör människorna på motorvägen så bombat?? Dom bytar hela tiden fil i onödan och kör in i en och sånt, och vrf kör dom sakta på ett ställe men fort på ett, t ex i stan i LS när man kör från downtown till stadion så kör dom sakta, men mot flygplatsen så kör dom så fort...det borde också finnas längre på-avfarter

Varför tror ni d inte finns barn i spelet

Städerna är väldigt små för att ha egna flygplatser och allt, Jag tycker att hela san andreas borde vara en stad och att det borde finnas en central, tunnelbana, och sånt. Va tycker ni?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med motorvägen var det första jag reagerade på när jag spelade spelet, blev arg efter ett tag, speciellt när man gör import/export och man måste åka till LS och hämta bilen sen ska man köra tillbaks så kommer nån jävla idiot och kör på en bakifrån så bilen välter, brinner upp så måste man åka tillbaks.

Städerna tycker jag är lagom, hade blivit klumpigt om det hela var en stor stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl lika brutalt att misshandla en vuxen som ett barn? Visst kan barnet kanske inte försvara sig, men kan en vuxen det då det kommer ett gäng med feta pistoler i handen? Nej.

Och angående motorvägarna så tycker jag bara det är kul. Om man tycker det är svårt så är det väl bara köra på sidan eller i miten av vägen. Själv tycker jag det är underbart att det kan komma en bil från höger eller vänster och damma rakt in en. Det blir av en utmaning att köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl lika brutalt att misshandla en vuxen som ett barn? Visst kan barnet kanske inte försvara sig, men kan en vuxen det då det kommer ett gäng med feta pistoler i handen? Nej.

Och angående motorvägarna så tycker jag bara det är kul. Om man tycker det är svårt så är det väl bara köra på sidan eller i miten av vägen. Själv tycker jag det är underbart att det kan komma en bil från höger eller vänster och damma rakt in en. Det blir av en utmaning att köra.

Enligt ett samhälle är det värre när en yngre person blir dödad än en äldre. "Han/hon blev bara 10 år". Jag har inte sett någon artikel skrivit "Han/hon blev bara 70 år".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man inte kan döda barnen då? Att typ CJ säger "no i can´t do it" eller nåt. Sen borde det finnas hundar/katter. Katter som går runt ute för sig själv i lugn och ro och hundar som personer rastar och leker med på en grön äng! >_< sen borde det finnas älgar, renar, lodjur och sånt i skogen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vrf kör människorna på motorvägen så bombat?? Dom bytar hela tiden fil i onödan och kör in i en och sånt, och vrf kör dom sakta på ett ställe men fort på ett, t ex i stan i LS när man kör från downtown till stadion så kör dom sakta, men mot flygplatsen så kör dom så fort...det borde också finnas längre på-avfarter

Varför tror ni d inte finns barn i spelet

Städerna är väldigt små för att ha egna flygplatser och allt, Jag tycker att hela san andreas borde vara en stad och att det borde finnas en central, tunnelbana, och sånt. Va tycker ni?? :)

Jaa, det här kan jag svara på. Det är jag som gjort spelet och dom kör fort för.........................

Vad tror du igentligen, vi har inte tillverkat det, du kan ju skicka ett mail till R*.

Btw: Som alla andra säger, DET HADE VARIT SJUKT OM MAN KUNDE MISSHANDLA BARN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de ett mista lilla barn i nästa spel köper jag inte nästa spel.

jag har skrivit vad jag tkr om saken här: http://www.hamsterpaj.net/forum_new/index....thread_id=27251

en björn som jagar en si skogen, hellre det än ett barn man kan mörda.

:)

Och där kunde du inte heller stava till minsta.

On topic: Hoppas verkligen dom fixar djur som t.ex. björnar osv till GTA IV, istället för barn skulle dom kunna ha med yngre PEDs t.ex. 18-20 åringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och där kunde du inte heller stava till minsta.

On topic: Hoppas verkligen dom fixar djur som t.ex. björnar osv till GTA IV, istället för barn skulle dom kunna ha med yngre PEDs t.ex. 18-20 åringar.

hatar sådna som dig som klagar på stavning, iaf så är det ingen där som klagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hatar sådna som dig som klagar på stavning, iaf så är det ingen där som klagar.

Bara för att ingen kan stava på det forumet. När jag var medlem på det forumet så nämnes det i minst en gång varje gång jag skrev "Din p-12" osåvidade. Så att dom inte klagar på stavning där kan du inte snacka om... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...