Jump to content

Hjälp med uppdraget Supply Lines


 Share

Recommended Posts

Ja som sagt så behöver jag hjälp med att klara uppdraget Supply Lines hos Zero. Det är när man ska flyga det lilla rc planet och spränga fem bilar. Jag tycker det är jätte svårt att styra det planet så jag klarar det inte. Men finns det någon här som kan klara det åt mig så vore det jätte snällt. Tack på förhand :P

GTASAsf2.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

:P

Ska fixa det nu, återkommer om några minuter :huh:

[EDIT] här e den =) hppas det kommer funka bra och inte som min senaste upload, bara massa text (den e sparad på spar 6, använde redan nr.2 :D)

Okej tack så jätte jätte jätte mycket..

<_<:lol::)

EDIT:Så kommer ännu ett man inte klarar =( Det e nästa uppdrag om du Daniel har tid att göra det med så e det jätte snällt eller om någon annan vill

GTASAsf6.zip

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mirre, är det inte roligare att klara det själv? Jag menar, okej att det är svårt men till slut klarar man det och då blir man jätte nöjd. :lol:

Hehe förstår hur du tänker men jag klarar verkligen inte vissa uppdrag o då tar jag gärna emot hjälp =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe förstår hur du tänker men jag klarar verkligen inte vissa uppdrag o då tar jag gärna emot hjälp =)

Du klarar det. Du har väl inga fysiska hinder? Jag menar inte att gnälla över att du får hjälp. Det får du göra hur mycket du vill. Men du klarar det. Ge inte upp bara!!!

Ibland har jag själv suttigt och spelat samma uppdrag 20-30 ggr och har varit riktigt, riktigt nära att slå sönder PS2:an men en hammare, sen köra den i mixern, därefter lägga bitarna i en kastrull och smälta delarna på spisen för att sedan avrunda det hela med att spola ner det i toaletten.

Det är mycket roligare att fixa det själv. (när man till slut klarar det)

kämpa :lol:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket uppdrag är det då? jag hjälpte dig bara med supply lines för att det kan vara jobbigt att flyga :lol: själv tycket jag det e lättz

Det är uppdraget efter hos Zero man ska flyga igen och flytta en massa saker så han kommer förbi. Jag kan verkligen inte flyga den jävla helikoptern. Sry för språket =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...