Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Tjena tjena. Har länge funderat på detta; hur ser det ut egentligen? Blir alla automatiskt arga eller glada vid alkoholförtäring?

Själv blir jag helt otroligt underbart glad. Till och med så glad så då jag vart misshandlad ville jag inte slå han som slog mig :P Samma kväll var det en som snacka skit om mig mycket, och jag ivsste om det då, jag vart inte sur. Jag vart typ .. lite besviken på honom men annars så var jag lika glad ändå.

De flesta blir ju agressiva för ingenting vid detta tillstånd.

Hur är det för er?

edit: vart tog min poll vägen?

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blir äckligt pratsam och kan prata flera timmar nonstop.

Jag får också en skit mysko humor, kommer ihåg att jag flabbade en hel kväll bara för att en kompis klev i en hundskit ( :P )

Oftast kan jag få för mig nått riktigt jävla dumt.

Som t.ex ut och cykla (kanske inte så lyckat), jag och ERROLS_TRUMMA var ute en kväll med ett par stycken.

Vi 2 hade fått i oss en hel del och var ganska så raka kan jag lova.

Han kommer fram "Hörru nu cyklar vi"

Jag tar min cykel och cyklar rätt in i ett par buskar, somnar och ligger en stund, sedan kommer ERROLS_TRUMMA och cyklar in precis bredvid mig och ramlar över mig typ.

Sen sov jag typ resten av kvällen, tror jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir mer social, lite mer 'dansvänlig', gladare och all sådant. Aggressiv blir jag nästan aldrig. Visst, börjar någon slå på mig så slår jag klart tillbaka men det är inte många som vill bråka med mig, antingen för att dom gillar mig eller så kanske jag ser läskig ut? Annars brukar jag hoppa mellan och förhindra bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...