Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

Är nog ganska svårt att göra det 100% omöjligt att knäcka. Hackarna kommer runt det på ett eller annat sätt.

Jo det är i och för sig sant. Men skulle det vara möjligt så skulle i alla fall jag tycka det varit lite ballt.

Det skulle vara ett riktigt stort steg för att bekämpa nerladdning (warez) m.m, dock är det som sagt nästan omöjligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Satt och funderade på lite saker i går kväll. Tyckte att det skulle vara jävligt ballt om det skulle vara så att man inte kunde ladda ner IV. Hoppas man gör detta möjligt, det vill säga 100% omöjligt att kunna ladda ner det. Fy vad kul.

Till 100% skulle nog inte gå. Men det tog lång tid innan crackarna lyckades fixa Half-Life 2. Ett bra exempel på att det går att skjuta upp det länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har funderat på lite saker, endel saker har väl folk redan sagt men men :)

* Om man kör på en person så ska bilen buklas efter personen, tex motor huven bilr intryckt eller om personen flyger upp på taket och buklar in det osv.

* Om man smitter från olyckan och dumpar bilen i en gränd och så kommer tillbaka några timmar senare så kasnke polisen är där och undersöker om det är den bilen.

* Man ska kunna ringa polisen själv om man ser ett brott och kasnke får en belöning eller nått..

* klockan ska gå långsammare

* Mycket mer uppdrag

* man ska kunna sälja/köpa bilar och motorcyklar

Ja ja mer än det kommer jag inte på just nu :) fyller på när jag kommer på mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men för att bilen ska bucklas efter människan så behöver gta iv använda DMM som fysikmotor till byggnader, bilar och sånt i gta iv.

Med den så blir det olika skador varje gång på bilen man kan skjuta den i hurmånga bitar som helst.

Vet någon om rockstar har några planer på att använda dmm?

gå i på youtube och sök på dmm om ni vill se video

Den är som euphoria fast inte med människor utan med byggnader, bilar, lyckstolpar OSVOSVOSV..

svara vet nån om roockstar ska använda den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men för att bilen ska bucklas efter människan så behöver gta iv använda DMM som fysikmotor till byggnader, bilar och sånt i gta iv.

Med den så blir det olika skador varje gång på bilen man kan skjuta den i hurmånga bitar som helst.

Vet någon om rockstar har några planer på att använda dmm?

gå i på youtube och sök på dmm om ni vill se video

Den är som euphoria fast inte med människor utan med byggnader, bilar, lyckstolpar OSVOSVOSV..

svara vet nån om roockstar ska använda den?

Tryck in det här i din lilla hjärna och sluta tjata...tog mig 2 sekunder att hitta ditt svar genom att söka på Google.

''it will have euphoria, but not dmm as dmm is exclusive to lucasarts until 2008. gta 4 will use somthing calld dms'' - Länk

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck in det här i din lilla hjärna och sluta tjata...tog mig 2 sekunder att hitta ditt svar genom att söka på Google.

''it will have euphoria, but not dmm as dmm is exclusive to lucasarts until 2008. gta 4 will use somthing calld dms'' - Länk

men dms är ju bara vanlig fysikmotor för kraktärer inte för saker tex bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...