Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att öka friheten borde man kunna åka upp i rymden, till en satellit. :lol: Där finns det jätteballa vapen. Som i NOLF :unsure:

Eller längts norrut på banan borde det finnas feta berg, mycket fetare än Mount chillad (framför allt bredare och längre). Där ska det vara snö, man ska kunna åka lift upp till topparna och sen åka skidor eller snowboard ner. Eller snöskoter. Fast då måste man köpa varmare kläder, annars fryser man ihjäl. ^_^ Erkänn, det skulle vara cool!

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att öka friheten borde man kunna åka upp i rymden, till en satellit. :P Där finns det jätteballa vapen. Som i NOLF :rolleyes:

Eller längts norrut på banan borde det finnas feta berg, mycket fetare än Mount chillad (framför allt bredare och längre). Där ska det vara snö, man ska kunna åka lift upp till topparna och sen åka skidor eller snowboard ner. Eller snöskoter. Fast då måste man köpa varmare kläder, annars fryser man ihjäl. :) Ekänn, det skulle vara cool!

Haha frysa ihjäl det vore kul :) ..och om det blir för varmt så borde han kunna svettas :)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är NOLF? ^_^

Ball. xD

Ett asbra spel.

nolf-mac-lg_705544_0.jpg

"Haha frysa ihjäl det vore kul ..och om det blir för varmt så borde han kunna svettas"

Och om man glömmer att ta av sig vinterkläderna när man kommer till varma områden borde man få värmeslag.=P

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen svarade på min fråga ordentligt^^

Komemr GTA4 troligt vis komma ut till PC?

Jag orkar fan inte köpa en konsoll med trökigt dåliga kontroller för att köra ett speal som man inte orkar släpp ans till PC..

Men tror ni det kommer till PC??

typ 5 dvd skivor eller ngt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen svarade på min fråga ordentligt^^

Komemr GTA4 troligt vis komma ut till PC?

Jag orkar fan inte köpa en konsoll med trökigt dåliga kontroller för att köra ett speal som man inte orkar släpp ans till PC..

Men tror ni det kommer till PC??

typ 5 dvd skivor eller ngt

Jag tror att det kommer komma till PC, alla andra GTA spel har ju det. Kanske kommer vi förståndiga personer få vänta ett halvår längre, men det är det värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas på att det blir i USA, det enda rätta.

Antingen 70 eller 90 tal möjligtvis 80 och givetvis likt dom andra GTA spelen på alla dom här "GTA likheterna" man kan hitta i alla spelen.

Hoppas dock på att man kan råna utan att döda, röka, lite mer liv i alla PEDs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh detta är det bästa jag hört på länge!

Jag tror inte heller det är omöjligt att spelet utspelas någonstans i Europa.

London låter lite för uppenbart, men om så vore fallet, tror ni inte det är möjligt att de gör nån miniatyrkarta över Europa? London, Paris, Berlin osv. ^^ Fransk landsbyggd tycker jag låter härligt.

Usa känns lite uttjatat. Östkusten, västkusten, Florida, sydamerikanska immigranter, italienska gangsters, chinatown etc... Tycker det är dags att driva lite med oss här uppe :D

Sen hoppas jag på en ny grafikmotor, jag tycker fortfarande det känns ganska stelt att springa omkring.

Fler vapen, fler ansikten, detaljer, bilar, flygplan ectetera...

tankarna är många :mellow:

Hoppas bara de behåller den klassiska GTA-humorn. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...