Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker personligen mer om ett TV-Spel framför en dator. Mycket skönare att ta det lungt och mysa i soffan med en liten handkontroll i knät och en påse godis/pop-corn/chips tillsammans med en läsk :lol: ha polaren över hos sig så sitter man bara och tar det lungt, lyssnar på musik och spelar tv-spel. ^_^

Såna saker kan man INTE göra med en dator i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker personligen mer om ett TV-Spel framför en dator. Mycket skönare att ta det lungt och mysa i soffan med en liten handkontroll i knät och en påse godis/pop-corn/chips tillsammans med en läsk :lol: ha polaren över hos sig så sitter man bara och tar det lungt, lyssnar på musik och spelar tv-spel. :teehee:

Såna saker kan man INTE göra med en dator i alla fall.

Så sant B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att Gta slutas göras till PC.

Datorn byggdes på 40-talet för att den var tänkt som en arbetsmaskin.

UTROTA PC FÖR I H*LVETE!!!!

Lägg ner med det där "Utrota PC"-snacket, spela helt enkelt inte på datorer om du inte gillar det.

BTW: Man tänkte senare att man kan göra spel till datorer också för att det skulle vara mera användbart att använda dator. B)

Jag tycker personligen mer om ett TV-Spel framför en dator. Mycket skönare att ta det lungt och mysa i soffan med en liten handkontroll i knät och en påse godis/pop-corn/chips tillsammans med en läsk :P ha polaren över hos sig så sitter man bara och tar det lungt, lyssnar på musik och spelar tv-spel. :teehee:

Såna saker kan man INTE göra med en dator i alla fall.

Jo det kan man visst! :lol: Har gjort det flera gånger?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dator:Över 20000 kr

TvSpel:1000-5000

Slutats: TVspel är billigare än dator hahahahahahahahaha där fick du.

Vem fan handlar en dator för 20 000? Och kan du uppgradera din konsol? När du har köpt den kan den inte få bättre prestanda. Man kan ju kanske handla en dator för 3-4000 som du kan uppgradera så den blir lika bra som en 9-10 000 dator... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internet och chatt är ok.

Och CS och WOW...men inte gta.

Men alltså, du snackade ju om att UTROTA PC och allt sånt. Ingen PC överhuvudtaget så får du inte din chatt, ditt CS eller ditt WOW. Dessutom, bara för att ett spel ska komma till PC betyder inte det att du måste köpa det. Du kanske föredrar GTA på konsol, men det betyder inte att andra gör det. Andra kanske gillar datorerna mer. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla PS3-fanboys som klagar på att det blir skitdåligt när det kommer till XBOX 360 och till alla XBOX 360-fanboys som snackar om HD-DVD.

  • HD-DVD är bara för film, inte spel.
  • När PS2 kom använde alla spel CD i början. Blir samma sak med PS3. Det är inte modellerna och texturerna som tar plats, det är ljudet. Och det enda dom flesta här bryr sig om är att det är överdrivet mycket bas, inte kvalitet, så att om Rockstar bara komprimerar ljudet utav bara helvete och drar upp basen så kommer ingen att klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, du snackade ju om att UTROTA PC och allt sånt. Ingen PC överhuvudtaget så får du inte din chatt, ditt CS eller ditt WOW. Dessutom, bara för att ett spel ska komma till PC betyder inte det att du måste köpa det. Du kanske föredrar GTA på konsol, men det betyder inte att andra gör det. Andra kanske gillar datorerna mer. >_<

Han är sur för hans konsol inte har samma grafik som en PC. Och PC kommer gå om dessa s.k "nextgen" konsoler fortare än fortast, och då är det fortfarande snyggare grafik till PC än konsolerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är sur för hans konsol inte har samma grafik som en PC. Och PC kommer gå om dessa s.k "nextgen" konsoler fortare än fortast, och då är det fortfarande snyggare grafik till PC än konsolerna.

Precis, PC uppdateras hela tiden. Det går mkt fortare än att vänta på att en helt ny konsol ska komma ut! Hela utrota PC snacket är ju överdrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar egentligen inte att hålla på att argumentera om saker som inte rör topicen, men jag kunde inte motstå den här gången :D

Vad spelade folk när PS2 kom ut? Man tyckte CS var nytt då, annars så var det diablo 2 som gällde, och inget utav dem spelen kunde man jämföra med PS2 som var enormt snyggare grafik än vad en dator kunde ha just då. Vad spelade folk på dator när Nintendo 8-bitars kom ut, fanns det ens Tetris eller datorer i huvud taget :huh::) ? Alltid när en ny konsoll har kommit ut, så har det varit snyggare grafik än vad en dator kunnat hanterat just då.

Det här är i alla fall ur min synvilkel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar egentligen inte att hålla på att argumentera om saker som inte rör topicen, men jag kunde inte motstå den här gången :D

Vad spelade folk när PS2 kom ut? Man tyckte CS var nytt då, annars så var det diablo 2 som gällde, och inget utav dem spelen kunde man jämföra med PS2 som var enormt snyggare grafik än vad en dator kunde ha just då. Vad spelade folk på dator när Nintendo 8-bitars kom ut, fanns det ens Tetris eller datorer i huvud taget :huh::P ? Alltid när en ny konsoll har kommit ut, så har det varit snyggare grafik än vad en dator kunnat hanterat just då.

Det här är i alla fall ur min synvilkel.

Jag spelade Jedi Outcast när ps2 kom ut, tror ja iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...