Jump to content

Finns det någon äckligare sida?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Hur urholkad i pallet är du på en skala?

Jag? Alltså jag vet vem som har gjort sidan..faktiskt dock inte JAG!!!!!!!

Edit:Personen VIlle att jag la upp den här ursäkta om jag ville vara snäll då..! ^_^

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon äckligare sida? Öhm, ja?

Förövrigt så var sidan nog en av dom fulaste jag sett och länkarna funkar ju i princip inte.

Och Crice, bara måste säga w0rd på det. ^_^

Jag kan hålla med men jag lovade personen i fråga att lägga upp den här...ska ni bli sura för det eller så ta bort skiten..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag? Alltså jag vet vem som har gjort sidan..faktiskt dock inte JAG!!!!!!!

Edit:Personen VIlle att jag la upp den här ursäkta om jag ville vara snäll då..! ^_^

Dina bekantas sidor tycks poppa upp som ogräs. Allt ifrån Agent 47 till Bajsa Bajsarsson.

Hursomhelst är ingen här särskilt intresserad av sidorna. Du lyckas nog veva upp större uppmärksamhet på Lunarstorm eller dylik sida för ignoranta småbarn.

Lycka till önskar,

Din vän,

Crica Cricarsson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hålla med men jag lovade personen i fråga att lägga upp den här...ska ni bli sura för det eller så ta bort skiten..

Antar att det är din bror eller vem det nu var som har gjort alla andra skitsidor med .2u.se i adressen.

Han är iaf ett bra exempel på en person som inte har ett humm om webdesign.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att det är din bror eller vem det nu var som har gjort alla andra skitsidor med .2u.se i adressen.

Han är iaf ett bra exempel på en person som inte har ett humm om webdesign.

Ja det e min bror hur fan visst du det...ska aldrig lägga upp fler sidor från han lovar..Lås tråden e du snäll..eller du behöver inte..men men

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit:Personen VIlle att jag la upp den här ursäkta om jag ville vara snäll då..! ^_^

Vad fan lägger du din *** i ansiktet på han för?

Personen ville att jag la upp den här, ursäkta om jag ville vara snäll då.

Varför mobbar du en unge och slänger upp hans keps på taket för?

Personen ville att jag la upp den här, ursäkta om jag ville vara snäll då.

Varför är jag dum mot Mirre för?

Personen ville att jag la upp den här, ursäkta om jag ville vara snäll då.

Inget elak menat, men du ser kanske poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det e min bror hur fan visst du det...ska aldrig lägga upp fler sidor från han lovar..Lås tråden e du snäll..eller du behöver inte..men men

Hur han vet? Lilla fröken, på GTAsajten vet alla med över 3,000 inlägg om var du och din bror, ja, hela din familj, håller hus. Vi vet att ni heter Andersson i efternamn och att ni ogillar svalbon i marsánsås. Gammelfarfadern eran blev skalperad utav Siouxindianer och din bror haltar lite lätt på höger fot.

Passa er.

Edit: Efter vidareforskningar måste jag fast konstatera att bror din har någon jävla hjärnskada eller bara en treårings humor.

En apa satt fast mellan Sven Inge´s skinkor och runkade av honom med hjälp av apans egna snorre

Hjärnskada. D'you know what I mean? Grabbhalvan är ju tamefan inte rätt klok.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...