Jump to content

Personbästa i bowling?


Mervin
 Share

Recommended Posts

Hehe... för en månad sedan så spelade jag bowling med några kompisar.

Jag låg sist i början och missade 6 gånger på raken. Sedan började jag sakta men säkert komma ikapp, och på sista skottet (eller, vad säger man? >_< ) så sätter jag en strike och vinner med ETT poäng. Tala om att min kompis blev arg. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte lirat så många gånger, men körde för ett par veckor sedan. Då fick jag väl runt 80 som bäst har jag för mig. Är alltså inte så jättebra, fast gjorde en snygg sak. Spärrade när jag hade två kägglor kvar på vardera sida av banan, pang på ena och den slog ner andra >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, Highrollers (jag och några vänner). Vi är dock på väg att sluta med bowlingen då vi inte haft tid (skola tar vår tid).

Var spelar du själv? Hur går det för er? >_<

Spelar i Hellas Hammers, vi lirade Junior League igår och kom vidare till final. Finalen är i hemma hallen, Enskede, den trettonde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte lirat så många gånger, men körde för ett par veckor sedan. Då fick jag väl runt 80 som bäst har jag för mig. Är alltså inte så jättebra, fast gjorde en snygg sak. Spärrade när jag hade två kägglor kvar på vardera sida av banan, pang på ena och den slog ner andra >_<

Not bad! ;)

Split kallas det annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...