Jump to content

Är ni beroende av Gta?


Mervin
 Share

Är ni beroende?  

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag var beroende av San Andreas tills jag vart vungen att börja om. Jag hade kommit till första flyga-skola-saken, men vart tvungen att installera om operativ systemet (Jag skriver det ofta, men jag vart tvungen att göra det på två datorer i hemmet :shifty: ). Nu hänger jag runt på forumet för att till största delen se hur länge folk klarar sig utan att bli irriterade på mig och för att lära känna andra gta spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit beroende... Särskilt när Vice City var nytt. Då var det värst. :shifty: Men nu har jag dundertröttnat på GTA. SA har man 94% på... finns inget mer kul att göra, och Vice City orkar man bara inte köra. Man orkar inte backa tillbaka ett steg i evolutionen. Man har blivit så bortskämd med det nyaste nu. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag är alltid beroende av GTA-spel fram tills jag har klarat storyn. Men sen släpper det oftast. Ingen lust alls. Kanske spelar om det senare. Men något beroende är det inte.

Qoutar lite gammalt men... Samma här. Att gå ut sista uppdraget är det värsta jag vet i GTA. Man kanske kör en vecka freeroam efter sista uppdraget men efter det så släpper det helt.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...