Jump to content

Undersökningen på startsidan


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oj, där har du en poäng.. eller vänta.. NEJ! de har du inte.

Kolla in vilken annan STOR gtasida som helst så ser du att den har massvis med mer saker än vad denna har..

Och nej då menar jag inte svenska sidor. Utan utlänska också..

Jag säger inte att vi ska härma dom.. Bara att de antagligen finns något att fylla på..

Och när jag säger att hemsidan dör så är de inte bara nyheterna jag menar.. Utan själva sidan..

Layouten.. Är den tidig ek från 1700-talet?

Nej, den är från den 1:a mars 2002, och inom kort uppdateras den till GTAsajten 5 har jag hört.

Han kommer tillbaka, det är därför han fortfarande driver sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade inte bara nyheterna, utan sa de som ett exempel!

Om det inte är nyheterna du klagar på, vad är det du klagar på?

Fick för mig att du gnällde för inget hände på Gtasajten.com, Men det var tydligen fel?!

Och varför byta till Gtasajten 5 när detta funkar alldeles utmärkt för tillfället?!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad mesiga alla är.. killen har fan ett webhotell och reklam på sidan.. Så pengar får han nog in också!

Sen, att man har en sida som bara dör ut är ju ganska synd eftersom han ju faktiskt har besökare.. Men man undrar ju hur länge till.

Och det ända ni säger är "de är luungt, du behöver inte göra något.. du är snäll för du har sidan uppe!" osv..

Gå och lägg er fan!

Väl talat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spion XR+44.

Ditt uppdrag är att lokalisera en svensk gta sida som är bättre än GTAsajten.com. När du väl funnigt den ska du genast föstöra den och alla bevis som leder till vår organisation G-T4:5ajt.

Om omvärlden upptäcker vår inaktiva undersökning och föråldrade frammsida blir vi tvugna att skämmas i flera årtionden!

Replyen förstörs om tre sekunder.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spion XR+44.

Ditt uppdrag är att lokalisera en svensk gta sida som är bättre än GTAsajten.com. När du väl funnigt den ska du genast föstöra den och alla bevis som leder till vår organisation G-T4:5ajt.

Om omvärlden upptäcker vår inaktiva undersökning och föråldrade frammsida blir vi tvugna att skämmas i flera årtionden!

Replyen förstörs om tre sekunder.

:shifty:

Så du säger att bara för dehär är största gtasajten i sverige ska han lägga ner den.. Och vänta på konkurrenter som slår ut han...

Men visst du har rätt tanke! "jag har den enda gtasajten i sverige som är stor, då kan jag ju göra den skitful.. för de spelar ingen roll!!!!!!! ingen har en större!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du säger att bara för dehär är största gtasajten i sverige ska han lägga ner den.. Och vänta på konkurrenter som slår ut han...

Men visst du har rätt tanke! "jag har den enda gtasajten i sverige som är stor, då kan jag ju göra den skitful.. för de spelar ingen roll!!!!!!! ingen har en större!!!"

Oh my god! Vi har en 45-67.

Allvarligt, om du tycker sidan är så jäkla hemsk, varför lämmnar du oss inte då? Gör en egen eller vad fan som helst men om du bara är här för att klaga kan du fan dra. :shifty:

Hultan kommer tillbaka, (om han nu inte redan är tillbaka?) och du hjälper honom verkligen inte med att skriva något om att undersökningen är gammal eller liknande shit.

Nej, nu drar jag mig ut innan vi drar till oss några moderater.

Adjö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh my god! Vi har en 45-67.

Allvarligt, om du tycker sidan är så jäkla hemsk, varför lämmnar du oss inte då? Gör en egen eller vad fan som helst men om du bara är här för att klaga kan du fan dra. :angry:

Hultan kommer tillbaka, (om han nu inte redan är tillbaka?) och du hjälper honom verkligen inte med att skriva något om att undersökningen är gammal eller liknande shit.

Nej, nu drar jag mig ut innan vi drar till oss några moderater.

Adjö.

Sidan har 98-standard.. Alltså borde någon göra NÅGOT åt det..

Och jag säger inte att den är hemsk.. bara att allt måste fortsätta uppdateras..

Bara för att han har den enda stora gtasidan i sverige måste han ju fortsätta kämpa för att hela tiden bli större. och då gäller de att ha en fin layout..

Och just nu, nej den är inte fin.

Men ni kan fortsätta slickaröv! För då kommer ni aldrig få en bra sidan som ni gillar bättre!

Som t.ex nokia dom skapar nya mobilen stup i kvarten..

Borde inte gtsajten förändras också?

om vi fortsätter gämföra med nokia så skulle alla ni då gå runt med en 5110 bara för den va ganska stor för många år sedan..

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

....

Men ni kan fortsätta slickaröv! För då kommer ni aldrig få en bra sidan som ni gillar bättre!

Som t.ex nokia dom skapar nya mobilen stup i kvarten..

Borde inte gtsajten förändras också?

om vi fortsätter gämföra med nokia så skulle alla ni då gå runt med en 5110 bara för den va ganska stor för många år sedan..

Jag tycker det var en ganska dålig jämförelse. Nokia har väl hur många utvecklare som hellst! Tänk på att detta är ett enmansprojekt. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du helt rätt i.. Och jag vet det.

Men de va en jämförelse.. Och jag säger inte att han ska göra nya uppdateringar varje dag.. eller ens varje vecka..

MEN de kan ju åtminstonde hända något lite mer ofta än vad de är nu....

Typ inte vart en ny layout på flera år?

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni kan fortsätta slickaröv!

Vi började aldrig nånsin göra det.

Har du helt rätt i.. Och jag vet det.

Men de va en jämförelse.. Och jag säger inte att han ska göra nya uppdateringar varje dag.. eller ens varje vecka..

MEN de kan ju åtminstonde hända något lite mer ofta än vad de är nu....

Typ inte vart en ny layout på flera år?

Ja, men fortfarande har han lagt sidan lite åt sidan. Han förlorade som sagt sin far. Det tar lång tid att komma över det. Men han kommer tillbaka juh, för att uppdatera. Om du tittar på alla gamla undersökningar så ser du att han har varit så himlarns aktiv.

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...