Jump to content

Ska vi låsa alla Bigfoot trådar och låta dom vara?


Det som tråden heter, alltså frågan om bigfoot-trådar...  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Låt dom vara. Och svarsalternativen är så himla partiska. "Jag bryr mig inte", och sen så är svarsalternativet med att låta dom vara slutar med "Låt spammarna roa sig". Nej nej, jag bryr mig inte.

Folk klagar ju alltid på mina svars alternativ så jag skapade lite fantasi i svaren den här gången, men inget vidare tydligen. Får nog hålla mig borta från att göra omröstningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ni kallar mig spammare/omogen fjortis? Jag har inte skapat en ENDA tråd som har med Bigfoot och om han lever eller inte och göra, däremot frågade jag i en tråd vem Bigfoot var och hur rykten kom till och nu i den senaste skrev jag att det visst fanns spår, kanske från Bigfoot.

Verkligen nödvändigt att skapa en poll för detta. Om du tycker att alla trådar borde låsas som har med Bigfoot att göra, lås denna då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Votade nej men kommentaren stämmer INTE in på min åsikt, jag anser att alla dessa masstängnings förslag borde tackas nej till, varför? Joo, det ser väldigt tråkigt ut när alla trådar är låsta.

och @samuelzon:Har aldrig sett det där, har inte orkat kolla om det är så men tror på ditt ord :rolleyes:

Sen att massa folk börjar tjata om att Bigfoot inte finns är inte ditt fel, det var ju spåren den tråde nahndlade om, right?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen att massa folk börjar tjata om att Bigfoot inte finns är inte ditt fel, det var ju spåren den tråde nahndlade om, right?

Exakt. :rolleyes:

och @samuelzon:Har aldrig sett det där, har inte orkat kolla om det är så men tror på ditt ord :wub:

Quoad icon12_235682_0.gif

Skönt att någon vettig människa fattar vad jag menar.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tänker du inte innan då? Det är bra att det kommer till en Bigfoot tråd om det är något vettigt i den. Det känns dock väldigt onödigt att skapa en omröstning om det.

Är det en komplott att klaga på mina pollar :D ? Men jag såg ett visst antal trådar som handlade om Bigfoot som låg i rad när jag skapade den här pollen. Några stycken, tre eller fyra... I rad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...