Jump to content

Vad kan man göra I spelet?


Cyper
 Share

Recommended Posts

Vad annars kan man göra? Har funderat på att köpa det men jag är långt Ifrån säker.

Finns det många byggnader att gå in I? Vad finns det för vapen? vad finns det för bilar?

Berätta lite. B)

Kolla på hemsidor.

Jag har sett att det finns 2 helt nya motorcycklar/mopeder i gta serien:

Avenger(nästa som angel ocg freeway och alla 3 finns med i spelet)

Manchez(som sanchez fast bättre på guppiga vägar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi se.

Till att börja med finns det dom vanliga side missions;

*Vigiliante

*Firefighter

*Taxi

*Paramedic

Sen har vi ett par olika street race där du blir kontaktad av andra förare via telefon kioskar (Det här är dom jag vet - garanterar att det finns mera)

2 På Statuon

1 på Portland

1 på SSV

____________________________________________________________________

Sen finns det andra olika side missions; Två, eller Tre moppe uppdrag (Olika objektiv [har inte klarat någon än]). Det finns 27 Unique Stunts, 100 Hidden Packages, 20 (Inte helt säker) Rampages.

Fast i min åsikt tycker jag att story linen är för kort - det är ingen San Andreas, i och för sig kan man inte jämföra de två olika spelen. Förut sa jag att jag inte rekomenderade det men nu har jag ändrat mig även fast det bara är 40 % Storyline.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Lånar tråden lite angående vad man kan göra i spelet.

När jag klarat typ 3e uppdraget där man ska slå ihjäl 3 dealers i China Town så stog det att jag nu kan jobba extra som dealer om jag åker till något ställe. Men frågan är, hur gör man för att jobba extra som dealer? Och vart ska man?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra sop uppdrag man ska hämta soptunnor men sopbil, e as svårt.

man kan även göra gäng uppdrag man ska döda olika gäng, vet bara att man kan göra det på ett ställe.

hmmm det var nog allt jag kommer på nu.

jo man kan köra slash tv (stavning) där man ska skuta gubbar dom har motorsåg som försöker döda en i ett stort rum.

kom på ännu en till sak, man kan byta kläder i sparahusen, kläderna får man ibland i uppdrag, hopp, sidomisson.

sparahusen är inte på samma ställe som förut.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra sop uppdrag man ska hämta soptunnor men sopbil, e as svårt.

man kan även göra gäng uppdrag man ska döda olika gäng, vet bara att man kan göra det på ett ställe.

hmmm det var nog allt jag kommer på nu.

jo man kan köra slash tv (stavning) där man ska skuta gubbar dom har motorsåg som försöker döda en i ett stort rum.

kom på ännu en till sak, man kan byta kläder i sparahusen, kläderna får man ibland i uppdrag, hopp, sidomisson.

sparahusen är inte på samma ställe som förut.

När sjutton kan man göra alla dom saker du tar upp nu`?

Och frågar igen, det stog att jag kunde tjäna lite extra pegnar genom att deala och då skulle jag åka till någon och prata med honom men vet inte vart sjutton det är. Finns ingenting på kartan om det heller, har klarat ungefär 10 uppdrag kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sop uppdragen kan man göra när som helst.

slash tv efter ett uppdrag.

Vart gör man dom då? Hur hittar man dom liksom? Jag ska kunna göra "Car renting" uppdrag eller vad det heter men har ingen aning om vart jag ska föra att kunna göra dom.. Man låste upp det efter uppdraget Dealing Revenge i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart gör man dom då? Hur hittar man dom liksom? Jag ska kunna göra "Car renting" uppdrag eller vad det heter men har ingen aning om vart jag ska föra att kunna göra dom.. Man låste upp det efter uppdraget Dealing Revenge i början.

Car renting vet ja inte ett skit om kan någon förklara det??

men sopuppdragen gör man i sopbilarna som finns lite överallt.

slash tv så kommer det upp en ruta efter ett uppdrag på en båt. första staden, innan man kommer till andra typ.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag en fråga som jag tycker e extremt viktig!!

finns det flygplan och helikoptrar??

och om det finns plan, det e väl typ dom som e på SA väl?? så det inte e det planet från 3an! hatar det lilla planet med små jävla vingar!!

Finns en helikopter, sett en på ett screen som spelaren kör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...