Jump to content

Två frågor


wilmas_matte
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 year later...
ha en pansarvang och gör sen uppdragen jag komm ända upp i nyvå 29 där man tjänar över 30000 dollar.

Men snälla, låt bli att bumpa trådar. Det är fel att skriva i en tråd som är alldeles för gammal, om du inte har något väldigt viktigt att tillföra. Efter ett och ett halvt år skriver man inte att man sätter sig i en pansarvagn, det är inte godkänt som anledning att dra fram en gammal tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, låt bli att bumpa trådar. Det är fel att skriva i en tråd som är alldeles för gammal, om du inte har något väldigt viktigt att tillföra. Efter ett och ett halvt år skriver man inte att man sätter sig i en pansarvagn, det är inte godkänt som anledning att dra fram en gammal tråd.

du måste inte va så arg över de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du måste inte va så arg över de

Jasså inte? Du tycker alltså att om du mailar mig, är det helt okej att jag ska svara dig efter ett och ett halvt år? För det är precis vad du gjort här. :rolleyes:

Det där var ganska snällt sagt om man jämför med hur arga många andra blir.

True, true. Jag lade till skillnad från många andra inte in några förolämpningar eller blodtörstiga kommentarer, jag bara påpekade någotsånär strängt att man inte drar upp gamla trådar utan vidare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...