Jump to content

The Raconteurs ikväll...


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Ska inte dom vara med på Accelerator turnen i sommar? tillsammans med bla Arctic Monkeys.

Jo dom ska till det fittiga Münchenbryggeriet 6 Juli (Göteborg och Malmö dagarna innan). Jag hade planerat gå men jag måste bli lite äldre först. Jag betalar fan 10.000 för att se Raconteurs.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ju samma sak för ett par veckor sedan när dom interjuvade Anthony Kiedis från RHCP.

Dom hade chansen till värsta jävla interjuven, blev en blanding mellan snack om RHCP och hans heroin missbruk, efter ett tag så visste man inte vad dom igentligen ville med interjuven.

Samma sak ikväll,,hade sett fram emot ett grymt reportage men blev mest blajj av det...synd, musikbyrån har gått ner sig lite på senste åren.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ju samma sak för ett par veckor sedan när dom interjuvade Anthony Kiedis från RHCP.

Dom hade chansen till värsta jävla interjuven, blev en blanding mellan snack om RHCP och hans heroin missbruk, efter ett tag så visste man inte vad dom igentligen ville med interjuven.

Samma sak ikväll,,hade sett fram emot ett grymt reportage men blev mest blajj av det...synd, musikbyrån har gått ner sig lite på senste åren.

Ja men dom har för kort sändningstid. Och vem vill se 30 sekunders snuttar på videorna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...