Jump to content

The sims 2: kul för familjen expansion


The xD
 Share

Va The sims 2: kul för familjen expansion värt pengarna?  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är ett stort the sims "fan" har alla dom klassiska the sims spelen o expansions o sånt o alla the sims 2 expansioner o så även julpaketet tänkte köpa det nya kul för familjen för jag vill ha allt =P Men typ vad innehåller det kan ni typ itne lägga upp nån bilder ni som har det skulle vara skit schysst...tack =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ett stort the sims "fan" har alla dom klassiska the sims spelen o expansions o sånt o alla the sims 2 expansioner o så även julpaketet tänkte köpa det nya kul för familjen för jag vill ha allt =P Men typ vad innehåller det kan ni typ itne lägga upp nån bilder ni som har det skulle vara skit schysst...tack =)

STOR BOKSTAV. http://www.webhallen.com/prod.php?id=57297 - Finns en del bilder där.

--

Och nej, tycker absolut inte att det är värt att att slänga en massa pengar på nåt så fjuttigt som en expansion eller "prylpaket" som de vill kalla det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOR BOKSTAV. http://www.webhallen.com/prod.php?id=57297 - Finns en del bilder där.

--

Och nej, tycker absolut inte att det är värt att att slänga en massa pengar på nåt så fjuttigt som en expansion eller "prylpaket" som de vill kalla det. <_<

Håller med lite där..Onödigt att göra prylpaket dom kan lika bra spara allt o göra en stor expansion pack istället men dom e så VÄLDIGT onödiga..ojsan damp utbrott där ja..

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fifan vad EA mjölkar alla sina spel. BF2 är helt sabbat tack vare det.

- - -

Nej, köp inte det. Köp aldrig ett spel från EA.

Vill folk köpa miniexpansioner är det dom som är korkade, och inte EA.

Personligen laddar jag aldrig ner patchar om jag inte ska spela online(och alla servrar skriver "download latest version to play"). Är inte den typen av gamer som söker buggar att klaga på!

Vad exakt är det som är sabbat med BF2? Har dom tagit bort den där buggen från BF1942 som gör att datorn startar om då man väljer vissa maps, så är jag helnöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill folk köpa miniexpansioner är det dom som är korkade, och inte EA.

Personligen laddar jag aldrig ner patchar om jag inte ska spela online(och alla servrar skriver "download latest version to play"). Är inte den typen av gamer som söker buggar att klaga på!

Vad exakt är det som är sabbat med BF2? Har dom tagit bort den där buggen från BF1942 som gör att datorn startar om då man väljer vissa maps, så är jag helnöjd.

Varför är man korkad om man köper en sådan då? Måste bara fråga det...!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...