Jump to content

Bankrån...


rabarben
 Share

Recommended Posts

Hej! Jag är i akut pengabehov ock bestämde mig för att råna en bank. Jag går in på banken skjuter alla vakterna och placerar en bomb vid valvet. Jag springer iväg och ställe mig ganska långt ifrån bomben. Dock inne i banken då. Men sedan bara dör jag själv av bomben? Vad ska jag göra? Ska man gå ut från byggnade när den sprängs?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daijm! Kom på det idag... Men vad ska man med bomberna till? ;)

Men när jag rånar banker får jag bara typ max 5000. Jag har sett en ganska stor bank men det är omöjligt att komma in till valvet där... kan lägga upp bild senare.

Man ska spränga andra gängens HQ med dom OBS dom kan vara lite nässliga att ta sig in i.

Gärna send up a picture! :ph34r::o

Hmm glömde kanske säga att du ska till andra gängets källare.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Vilket HQ är svårast och ta över? Hyrde spelet och tog över tataliags*!

Barzini är det svåraste att ta över... Det är de som har grön färgad gäng!

De är riktig svåra och jobbiga att ta hand om... Det gäller va på sin vakt o va snabb

med riktig uppgraderade vapen... Försök helst uppgradera din revolver och shotgun. De dör oftast

efter 1 skott, max 2 skott då är de stendöda.. :rolleyes:

Tar du över alla Barzini business, rackets osv, så klarar du hela spelet för det är typ det enda som e svårt...

MYCKET NÖJE! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Barzini är det svåraste att ta över... Det är de som har grön färgad gäng!

De är riktig svåra och jobbiga att ta hand om... Det gäller va på sin vakt o va snabb

med riktig uppgraderade vapen... Försök helst uppgradera din revolver och shotgun. De dör oftast

efter 1 skott, max 2 skott då är de stendöda.. <_<

Tar du över alla Barzini business, rackets osv, så klarar du hela spelet för det är typ det enda som e svårt...

MYCKET NÖJE! :(

ok Barzinis Bas är inte svår att Ta Över det är Bara att Skjuta alla Vakter Med Tommy Gun och Gaturensaren och När du ska Spränga deras Bas Skjut til ldet inte är någon kvar ute och skjut dom där inne sen springer du ner skjuter dom där nere Sätter Bomben och Spriuger ut Ps om du skulle dö när du spränger en Bas Var inte Orolig Du Har Klarat ett Hus och Ska nu ta Det sista Huset Sen är Basen Sprängd :)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok Barzinis Bas är inte svår att Ta Över det är Bara att Skjuta alla Vakter Med Tommy Gun och Gaturensaren och När du ska Spränga deras Bas Skjut til ldet inte är någon kvar ute och skjut dom där inne sen springer du ner skjuter dom där nere Sätter Bomben och Spriuger ut Ps om du skulle dö när du spränger en Bas Var inte Orolig Du Har Klarat ett Hus och Ska nu ta Det sista Huset Sen är Basen Sprängd :)

Varför så många stora bokstäver? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...