Jump to content

De Niro's könsorgan


okka
 Share

Recommended Posts

Mina damer och herrar,

Länge har jag drömt, suktat och trånat, och nu äntligen - denne afton - har jag fått skåda det.

Med några väninnor och vänner såg jag den episka filmen 1900 (akompanjerat av sex stycken tekannor), och en av scenerna var en väldigt grafisk sådan, som visade Robert De Niro i sin fulla glädjedräkt.

Scenens innehåll var Depardieu och De Niros vistelse hos en prostituerad. Spritt språngandes nakna låg de vid var sin sida om kvinnnan, och fick deras könsorgan smekta tenderly. De Niro gör även ett taffligt försök till att onanera åt Depardieu, men Depardieu vänder sig snabbt om, följt av ett flin från De Niro.

Länge har tanken eggat mig: De Niro naken...

Om jag inte missminner mig, så har jag sett honom halvnaken tidigare; för då han tog av sig tröjan, så hade jag nämligen redan en klar bild av hans överdel; lätt hårig på mitten av bröstkorgen, i en sorts central Zon, och idealiskt halvmuskulöst tanig.

And then - boom, the trousers fell off...

Hans könsorgan var inte eregerat, utan i något sorts halvslakt kvasi-tillstånd, och med den håriga toffsen ovanför kändes det som om jag äntligen har fått skåda HELA De Niro. Aah, hans penis vilade så vackert i hennes hand...

_________

Berätta: har ni sett De Niros penis? Suktar ni efter Johnny Depp om kvällarna? Vill ni gnida vaselin på Zappas mustach, perhaps? Dylans 'fro?

Homodrömmar om kändisar is a common thing! Speak up!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men läser ni inte det första inlägget a´la okka? Han beskriver ju djupt och passionerat hur han äntligen fick skåda könsorganet, det tillhörande De Niro! Och så ber han oss, övriga, att skriva om våra homosexuella fantasier om alla dessa fina kändisar all over the world! Och jag säger bara ett namn, Bruce Willies.

Yippie-ka-yay motherfucker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...