Jump to content

Pinsamt med föräldrar med ?


VaXXoR
 Share

Tycker ni det är pinsamt att ha era föräldrar med er. tex när ni åker till stan, eller ska någon annanstans ? köpa kläder osv.  

102 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Själv tycker jag det är ganska pinsamt att ha dom i närheten när man är ute.

Försöker mig hålla mig ifrån dom när någon tjej kommer för bi eller något. ^_^

Inte för att ja skämms över dom, men dom kan vara lite pinsamma ibland. Typ ropa på mig högt (med töntig röst). Det brukar min far göra.

Min mamma är pinsam på sina sätt ^_^

Så vad tycker ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bryr mig inte direkt. Men jag gillar inte att vara ute med min mamma, men det är inte för att jag skäms över henne. Jag anser man ska vara stolt över sina föräldrar, no matter what. Andra kan säga vad de vill, mina föräldrar står högre på min lista.

Jag håller inte med alla deras åsikter, men det spelar ingen roll. De är mina föräldrar, men jag har mina egna åsikter i frågor.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är värst, gå runt med morsan eller gå runt med kladd runt munnen? :huh:

Att gå runt med morsan kan skapa ett ryckte ^_^

så de e nog värre..

Och en gång när hon skulle köpa underkläder så sprang hon runt med dom i handen hela vägen till kassan ;)^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tycker det är pinsamt. Jag har inget imot dom eller något sådant, tror att det bara har med åldern att göra. Inget konstigt alls att en 16-åring skäms över dom. Det kommer nog garanterat med åldern och då tiden är inne är man stolt istället.

Edit: Förövrigt var det Cortez sa klokt. ^_^

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...