Jump to content

Vad har du för mobil abonnemang?


Maimstream
 Share

Vad har du för mobilabbonemang?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För något år sedan köpte jag en fanta eller vad det nu var, och dom hade ju en annons om nåt abbonemang som hette Chess som iallfall jag aldrig hade hört om förut. Så det kanske finns nåt helt okänt.

Japp, men att inte 3 fanns med på listan var lite illa.

Ja, det kanske inte är bäst men det är ju inte okänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre du säger vad det är som är kasst med det.

3 är ju långt ifrån färdigutvecklat. GSM-nätet som de övriga operatörerna använder sig utav är både stabilare och bättre täckning.

Sedan deras onödiga tjänst, "telesex" förstår jag mig inte på. Varför ska man sitta och titta på varandra när man PRATAR i telefon, dessutom störande för omgivningen om man sitter och pratar med något i högtalartelefon. Tjohej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste vara nära vän med din telefon.

Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger.

Seriöst, hur ofta pratar man så länge. Och om man gör det pratar man istället på hemtelefonen. Och om inte, ifall du måste prata i 4 timmar så måste du betala max en krona till i öppningsavgift. Tycker inte det är så farligt. Och istället för att hacka på alla telebolag vilket använder du själv?

Vote Comviq, pendlar mellan vanliga och kompis.

Edit: Fan va snabbt ni två svarade då? Trodde ni sov =)

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste vara nära vän med din telefon.

Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger.

Brukar inte skapa vänskap med mina prylar.

Visst suger det, men personligen brukar det inte bli så långa samtal som 2 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...