Jump to content

Din största förebild?


Runar
 Share

Recommended Posts

Okej, jag vet inte om någon sånhär topic startats förut men nu har jag gjort en.

I denna tråd ska ni berätta om den coolaste snubben ni känner till. det kan vara spajdermän, bätman, Bruce Lee, mike Tajson, Mr.Haky eller vem ni nu vill.

Ni MÅSTE också motivera relativt bra och gärna berätta vilken annan cool snubbe han skulle kunna spöa.

Jag säger bara: Chuck Norris.

Chuck Norris är den fetaste snubben norr om ekvatorn. Han spöar stjärt varje dag och hjälper alla han ser, En riktig hjälte alltså.

Nu har jag kramp i fingrarna så jag orkar inte skriva mera just nu, editerar senare om jag orkar. Nu ska jag ta mig en pizza.

Skriv tills ni dör !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skall vi bara snacka om fantasi foster så kommer tråden att flamsa ut och sedan bli låst. Byt topic titel till "Din största förebild" så den blir lite mer seriös.

Då skulle jag i så fall säga. Dali lama. För att han skapade fred i utan att ta till våld.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall vi bara snacka om fantasi foster så kommer tråden att flamsa ut och sedan bli låst. Byt topic titel till "Din största förebild" så den blir lite mer seriös.

Då skulle jag i så fall säga. Dali lama.

Om någon snäll, gullig och fin mod skulle vilja byta namn på topicen så skulle det vara über snällt. Byt namn till nått som låter seriöst, för jag är inte så bra på seriösa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mig själv. Jag älskar Tupac långt in men det känns fel att ha han som förebild.

Håller med till 100%!, inte vill man väl bli en hatad hiphoppare/Rappare som alla andra -_-

Hiphopparna är oftast i något gäng, och alla gäng har någon rival..

Michael Kiske och Kai Hansen, sångare och gitarrist i Helloween ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...