Jump to content

Bästa gta


fido vercetti
 Share

Vilket?  

55 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är ett svårt val för mig. Jag tyckte att GTA 1-3 var lite småtråkigt (även om GTA 1 har blivit klassikerförklarat enligt mig) och storyn i VC var lite halvkorkad, men rästen av spelet kändes ändå rätt på något vis. Däremot SA har flera möjligheter och en ruskigt bra story! Och som hip-hopare så passar spelet mig. Men VC är ändå rätt bra, fast jag sätter nog ändå min röst på SA. Himlar vad långt deta blev nu! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA III, känslan av allt nytt är OSLAGBAR!

När GTA 3 kom ut kollade alla på allt nytt och häftigt man kunde göra, och likadant gjorde jag...när senare VC och SA kom kollade jag av någon anledning efter saker som inte fanns som jag hade förväntat mig, kanske för att jag inte visste att gta 3 skulle komma och då allt va helt nytt? tror att förhandstittandet på bilder förstör halva spelet *bestämmer sig för att skita i det till nästa spel*...och känslan i gta 3 har R* inte kunnat återskapa.

Shit asså, grymmt sugen jag blev på att lira GTA 3 nu ^_^ *startar PS2:an*.

min röst faller alltså på gta 3..."minnen minnen"

*fäller tårar i takt med azores*

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SA var roligare en längre tid men känslan i Vice City!

Vote: Vice city.

@ KalleR: Jag tror att jag har samma känslor för Final Fantasy IX. Det... Bästa... Spelet........ NÅGONSIN!

KalleR har inte ens skrivit i tråden....

Vota fel!!

Skulle vota GTA3 men tog VC.

Kommer ihåg det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA III - När jag satte mig och spelade dett första gången (Strax efter att det hade kommit ut) kunde jag inte sluta

fast det var nåt fel på spelet så det inte gick att spara eller se texter, kunde jag

inte få nog.

GTA:VC - Kändes lite bättre än GTA III, men fick fort nog och det blev tråkigt.

GTA:SA - Känslan var helt underbar när jag spelade dett första gången, tog länge

att få nog.

Slut Kommentaren:

Gillade GTA III mest av alla GTA spel, men efter som Grafiken börjar bli Outdated

så spelar jag mest GTA San Andreas..

Men hadde iaf bästa känslan när GTA III kom ut så min röst går till dett..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

gtaIII var ju klart det spel man gick in mest för. Allt var så nytt och kul med 3D. Det är också det enda av 3D-spelen som jag varvat ett flertal gånger. :o Även om både Vice City och San Andreas är bättre tekniskt och har fler funktioner så blev det inte riktigt samma sak med dem eftersom det inte kändes så nytt längre, och jag vet inte, det var något särskilt med trean som inte riktigt går att beskriva..

Annars gillar jag GTA(1) bäst av alla i serien...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...