Jump to content

Har ni dansdagar på era skolor?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Alltså vi har sånna fåniga dagar då vi ska ha dansdag..Vi har det imorgon 6/4 och vi ska dansa i 3h 30m som tur e är man sjuk o slipper denna dag men ändå..behöva dansa med alla andra första ringar på skolan usch nej..Men e det fler än vi som utstår detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Har nåt som heter dansens dag varje år, men det är bara uppträdande. Idag fick vi dock lyckan att testa på breakdance på idrotten. Jag lyckades sparka på mig själv.

Förresten, om du nu ogillar det så mycket. Varför skolkar du inte bara? (De gånger du inte är sjuk.).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hadde det för några terminer sen, en vecka då alla idrotts lektioner var förlängda och enbart dans, dessutom hadde dom dragit dit han "Tony" från Lets dance/Floor filler eller vad det var, han med läskig engelsk dialekt och alltid är sur. Han var lika jävlig innan han blev "känd". B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det har vi inte. Men varför klaga, inget fel med att hålla om en person av det motsatta könet? B) Fast det beror väll på vad det är för dans då B)

Sant varför klaga, men jag hade nog avstått om det va någon som påstod vara kär i mig men sen bara utnyttjade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (Kalan @ Apr 5 2006, 18:29)

Nej, det har vi inte. Men varför klaga, inget fel med att hålla om en person av det motsatta könet? Fast det beror väll på vad det är för dans då

Sant varför klaga, men jag hade nog avstått om det va någon som påstod vara kär i mig men sen bara utnyttjade mig.

Till Kalan: Men tänk så e det skolans äckligaste person man får dansa med då..:ermm: INte så himla gött kanske.:blink:

Till JMC:Jag tror inte hon hade velat dansa med dig heller om hon itne älskade dig så varför oroa sig för det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till JMC:Jag tror inte hon hade velat dansa med dig heller om hon itne älskade dig så varför oroa sig för det då?

Ja jag tycker det är förjälvigt att man då visar det först och sedan bara utnyttjar situationen. Jag fattar inte hur man kan vara så dum och jävla egoistisk. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...