Jump to content

Bästa moderatorn?


Tweak
 Share

Vem är den bästa moderatorn?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, gjorde en sån här undersökning för ett tag sedan, som Funnylin vann. Men nu har mycket förändrats, mina vänner, vi har fått tre nya moderatorer och Funnylin har blivit hedersmedlem istället för mod, och faktiskt nästan lämnat forumet. Han har inte postat på nästan två månader.

I alla fall, vem tycker ni är den bästa moderatorn? Motivering är nästan ett krav, kul att se varför folk tycker som de gör och så.

Sedan så antar jag att man kan tycka att denna tråden är lite på gränsen till tillåten men var det okej för typ 4-5 månader sedan så borde det väl vara det nu också? :)

Själv lägger jag min röst på A.A, tätt följd av Topp3 och Azore.

Han är trevlig, sköter sitt jobb väldigt bra, rättvis med mera. Han är aktiv, vilket man inte kan säga om vissa andra, och varken sur eller dryg och han betraktar inte medlemmarna på gtasajten som nollor, som vissa andra.. Inga namn nämnda :P

Som ni ser är det de nytillsatta som hamnade på min tre-i-topp (kan man man säga så?), och det kan ju också ha någonting med det att göra, att de just har blivit globala moderatorer. Det kanske är roligare i början eller något, de lite äldre verkar ju inte direkt uppskatta sitt job.. Men skitsamma, jag vill inte ha den sortens diskussion här, ledsen att jag gick in på det själv, det enda jag vill veta är vilken moderator ni tycker sköter sina uppgifter bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Skrivet (redigerad)
Var inte sånna här pollar förbjudna ?

Har gjort en innan poch den var okej iaf..

Tänk över lite innan ni låser nu mods, varför skulle den inte vara okej? Kul att se vem som är mest uppskattad bara?

Som sagt, det var ju okej för bara ett tag sen, varför inte nu?

Sen tycker iaf jag att detta är grymt mycket roligare läsning än vilken vecka man har påsklov eller hur man spyr på bästa sätt?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig bryr jag mig inte ett dugg om den blir låst eller inte.

Jag gör bara mitt jobb som jag har fått utav Hultenius, sen om alla hatar eller alla älskar mig rör mig inte så värst mycket i ryggen precis.

Jag behandlar alla lika i vilket fall som helst.

Så någon annan mod får ta beslutet om denna ska låsas eller inte.

Fast även jag kan erkänna att det är kul att få höra synpunkter om en :)

EDIT: Null vote

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig bryr jag mig inte ett dugg om den blir låst eller inte.

Jag gör bara mitt jobb som jag har fått utav Hultenius, sen om alla hatar eller alla älskar mig rör mig inte så värst mycket i ryggen precis.

Jag behandlar alla lika i vilket fall som helst.

Så någon annan mod får ta beslutet om denna ska låsas eller inte.

Fast även jag kan erkänna att det är kul att få höra synpunkter om en :)

EDIT: Null vote

Där måste jag hålla med dig. Du behandlar alla rättvist men du är inte felfri vill jag förtydliga.

Det som är felet med dig är att alla trådar du har läst låser du, bara att se i moddingofurmet. Var kanske värre förr. Men du, man behöver bara låsa de trådar som spårar ur och inte trådar som är lösta eller som ingen skriver i bara för låsandets skull.

Min röst går till KalleR med moteveringen att jag tycker att kaller är en trevlig och glad prick men känsla för humor. Behöver inte säga mycket mer, jag vet själv. Han gör ett bra jobb i alla fall.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är felet med dig är att alla trådar du har läst låser du, bara att se i moddingofurmet. Var kanske värre förr. Men du, man behöver bara låsa de trådar som spårar ur och inte trådar som är lösta eller som ingen skriver i bara för låsandets skull.

men du är inte felfri vill jag förtydliga.

Haha, nej men vem är det? :)

Nej men grejen är den Sebbe att jag låser aldrig en tråd utan anledning, oftast skriver jag varför jag låser eller så behöver jag inte det eftersom det är en uppenbar låsning.

Oftast när någon har fått något löst så ber dom mig att låsa den vilket jag också gör eftersom att har jag en gång låst en tråd på någons begäran så får man ta det att även finns fler som vill samma sak.

Men visst kan jag ha gjort misstag, betvivlar jag dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellan. Motivering? Han är en skön snubbe, han spelar inte övermogen och överseriös och tar hand om situationer utan att fjolla till sig och leka polis. :)

Jo det kan jag hlla med om..

Sen måste jag säga att det förvånade mig att folk inte värdesatta trevlighet och hur schyst en moderator är mer..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...