Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Skål för Bajen. Missad Europaplats med minsta möjliga marginal svider som fa-an.

Ny chans i cupen, gäller att vara på tårna direkt där.

---

Copa Libertadores Match 2 i helgen (lördag?). Lär man ju se. Nu är det River som har hemma och det står 2-2 efter första (bortamålsregeln gäller inte).

---

Sverige spelade riktigt bra mot Ryssland i sista gruppspelsmatchen i UEFA Nations League. Bra landslag vi har nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om folk tycker att jag är galen som jag är så vill jag bara påminna om att jag är 100% svensk. Alltså inte sydamerikan, argentinare specifikt.

River - Boca, CL-final match 2 oklart om den startar sedan Bocas spelarbuss bombarderats med sten och ACAB försökt meja ned Riversupportrar med tårgas med följd av att Boca Juniors spelare tagit del av den sköna behandlingen.

SOY LOCO MEN INTE SÅ LOCO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Vi har Zlatan i Bajen.

Det är ändå rätt stort. Jag har ju aldrig varit nägon "zlatanist", egentligen varken gillat eller ogillat honom. Det finns ju många i Sverige som tycker han är en av de största så det känns ju bara naturligt på så sätt att han involverar sig i Bajen.

En bra fotbollsspelare är han helt klart. Visst, vi kan alla "hata" honom för straff-missen 2004, men någon gång måste man "tömma och glömma" och det gäller även Zlatte.

Bajen mot hela jävla Världen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Real Madrid rycker i Zlatan. Får se om grabbarna i laget spelar upp sig orderntligt och har guldkänning i augusti när Zlattes nuvarande (nyligen förlängda) kontrakt med Milan går ut.

Vill ni spela med Zlatan? Bevisa att han har ett SM-Guld att ro hem om han kommer hit...

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...