Jump to content
PlusFourtyFour

Fotbollstråden!

7 520 inlägg i denna tråd

Solen lyser. Inte ett bra tecken. Jag tror ändå på seger! Vid Ares styrka ge alla grönvita krigare mod idag! Hell Seger!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2018-04-29 at 17:04, dibel skrev:

Inte ens feldömda straffar kommer hindra oss i år. Sieg oder tod!

Jag står fast vid detta. Hata förbundet/aik/ZOG!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Torsken mot fitt-Tyskland kändes jävligt sur. Sedan en fejkad hatstorm mot stackars Jimmy Durmaz och gråtfyllda SVT-töser på det också. Blä

Seger mot Mexiko är inte omöjligt. Större chans än att Trump bygger muren? :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Fan vad jag älskar Sydkorea.

Underbart genomförd match av Sverige. Kul att Mexiko tog andraplatsen. :)

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag hade helst tagit Brasilien i åttondelen. Det är ändå ett klassikermöte ur både svensk och brasiliansk synvinkel. Nu blir det ett ljummet och neutralt möte med Schweiz istället! "Bättre" lottning fotbollsmässigt enligt "experter", men jag är tveksam. Känns som det har blåst upp en Senegalhybris... Laget är dock inte uppblåsta, de kommer vara väl förberedda.

Oavsett så är det 5/5 att ha tagit sig ur den här gruppen och resten är bara bonus. :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ingen match som går till historien. Om nu inte England tar hem hela skiten, då går den till den engelska historien.

VG ger jag som betyg till det här svenska äventyret. Riktigt bra genomfört VM. Att vinna en grupp med Tyskland, Mexiko och Sydkorea är riktigt starkt. Att slå Schweiz i en utslagsmatch är väldigt bra. Att åka ut mot England är tungt, men ändå "väntat". Bra Blågult! (VM-Guldet i hockeyn får vi inte glömma heller!)

---

Östersund hemma på måndag. Dags att ladda inför den andra halvan av Allsvenskan nu!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Nej, fy bubblan. Nu blire (blir det) whiskyfylla. Ses i Fylletråden.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Frankrike ovärdiga mästare. Kroatien gjorde en bättre match, men domarmisstag och Pussy Riot(?) förstörde för dem. Synd.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Matchdag, varför detta inlägg hamnar här istället för i Fylletråden. Borde bli stensäkra 3 poäng mot Dalkurd, men Bajen é Bajen! Allt kan hända när det gäller oss. På gott och ont.

Vill se fullt ös på både läktaren och planen. På gatan ser jag gärna knivade PKK-terrorister trots vår tidigare allians (Öcalan).

Det var allt för mig. Skål!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Bländande spel och 3 poäng. Vackert!

Framförhållning som man har (man har blivit "vuxen" på gott och ont) så har man ett sexpack kvar att imundiga. Skål!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

3:e derbyt i rad med en tveksam domarinsats...

Always look on the bright side of life!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Guldet är kört. Allt är kört.

Det finns inget att kämpa för längre. Allt är förlorat.

Det enda som återstår är terror.

Redigerad av dibel

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in