Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag hade helst tagit Brasilien i åttondelen. Det är ändå ett klassikermöte ur både svensk och brasiliansk synvinkel. Nu blir det ett ljummet och neutralt möte med Schweiz istället! "Bättre" lottning fotbollsmässigt enligt "experter", men jag är tveksam. Känns som det har blåst upp en Senegalhybris... Laget är dock inte uppblåsta, de kommer vara väl förberedda.

Oavsett så är det 5/5 att ha tagit sig ur den här gruppen och resten är bara bonus. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen match som går till historien. Om nu inte England tar hem hela skiten, då går den till den engelska historien.

VG ger jag som betyg till det här svenska äventyret. Riktigt bra genomfört VM. Att vinna en grupp med Tyskland, Mexiko och Sydkorea är riktigt starkt. Att slå Schweiz i en utslagsmatch är väldigt bra. Att åka ut mot England är tungt, men ändå "väntat". Bra Blågult! (VM-Guldet i hockeyn får vi inte glömma heller!)

---

Östersund hemma på måndag. Dags att ladda inför den andra halvan av Allsvenskan nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Matchdag, varför detta inlägg hamnar här istället för i Fylletråden. Borde bli stensäkra 3 poäng mot Dalkurd, men Bajen é Bajen! Allt kan hända när det gäller oss. På gott och ont.

Vill se fullt ös på både läktaren och planen. På gatan ser jag gärna knivade PKK-terrorister trots vår tidigare allians (Öcalan).

Det var allt för mig. Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...