Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Hahahahah snacka om liten arena!  :ph34r:

Helsingborg är ju en ganska mycket mindre stad än malmö så... ja. Men det ska byggas ut med 2 nya läktar så det blir väl ungefär 20 000 platser+ ståplats.

Liten stadio? :( 16 000 (ca) är väl inte lite? Plus att den är så himla fin! Till skillnad från eran jävla bunker!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte säga till mig att Black army inte är huliganer... HIF har också huliganer. Men dom har inget att göra med de sjungande supportrarna. De kallar sig för frontline.

Tommy_killer: Kan du fortfarande inte svara på mitt inlägg högst upp på denna sida? Du borde ju kommit på något bra nu att säga...

Och vad skulle jag säga. Att Helsingborg har bara en enda sak. Och det är HIF.

Malmö har MFF,MIF,MAI m.m. Om det går tröggt för MFF så sticker alla till MIF. Men om MIF har det tröggt så går alla på MFF matcherna. Ni har bara fotbollen i er ynckliga lilla stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad skulle jag säga. Att Helsingborg har bara en enda sak. Och det är HIF.

Malmö har MFF,MIF,MAI m.m. Om det går tröggt för MFF så sticker alla till MIF. Men om MIF har det tröggt så går alla på MFF matcherna. Ni har bara fotbollen i er ynckliga lilla stad.

Nu sa du det till och med själv. Att mff support är medgångssupportrar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vi har iallafall supportrar som älskar laget och gör matcherna mycket roligare än era tråkiga.

@40+40: Jag menade att Helsingborg bara har fotbollen. Medan Malmö har mycket mer att erbjuda.

@Froxxy:Hålan?

Är inte det smeknamnet för Helsingborg.

Men nu drar jag och ser El Classico.

Tycker att ni borde göra det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vet du inte

Men hallå... msn någon! Dra inte ner dabatten när den var på så hög nivå mellan mig och tommy_killer innan.

Plus-fourtyfour: Är verkligen Olympia större än söderstadion?

Och man kan ju skryta lite med att Olympia blev utsedd till Sveriges finaste fotbollsarena! Och de får även ni mffare hålla med om att Olympia är fin. Jag kan tyvärr inte säga lika dant om eran betongklump.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Plus-fourtyfour: Är verkligen Olympia större än söderstadion?

Och man kan ju skryta lite med att Olympia blev utsedd till Sveriges finaste fotbollsarena! Och de får även ni mffare hålla med om att Olympia är fin. Jag kan tyvärr inte säga lika dant om eran betongklump.

Vet inte riktigt hur Olympia ser ut men det räcker med en gräsplan för att det ska se snyggare än Malmö stadium som är säker mot flygattacker. Men Mffs nya arena ska bli mäktig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När senast vann tupac sm-guld?

Och vad har publiksiffra och supporter antal med sm-guld att göra mer än att de är ett stöd?

Tupac är och var bäst på det han utövade så han lyckades jävligt bra. Din andra fråga är ju hela poängen med mitt inlägg... hur stor stadion man har har inget att göra med hur bra laget är som spelar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...