Jump to content

Bråkat?


Plaisir
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja vilka här på forumet har du "bråkat"/tjafsat med??

kom bara på att det kunde vara lite intressant o veta .. Kanske en liten beskrivning av vad det var också.. Och gärna nåt litet citat från "fajten" -_-

^_^

[synsk]Jag och Friberg har bråkat en gång. Han skapade en tråd där han frågade om folk hade bråkat, och då började jag bråka :lol:

Sedan började Friberg att gråta i ett hörn...

Jag är inte liten, vill du ha en snuting?

Sade Friberg till mig :lol: [/synsk]

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[synsk]Jag och Friberg har bråkat en gång. Han skapade en tråd där han frågade om folk hade bråkat, och då började jag bråka :lol:

Sedan började Friberg att gråta i ett hörn...

Sade Friberg till mig :lol: [/synsk]

Jag är inte liten, vill du ha en snuting?

Du är en dumming ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga speciella stora bråk har jag haft här än så länge. Det största som jag kan komma ihåg är väl typ när jag bland annat fick Frenzy tyst i "Michael Jackson friad"-tråden. Var i början av sommaren och hade bara varit medlem på sajten i några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. pKz och jag håller inte direkt med varandra i de flesta frågorna.. ^_^ Men det har aldrig varit något riktigt stort bråk, mest småtjafs liksom.. i de flesta trådarna.

Sen bråkade jag med SlewME en gång, eller han hotade P-C med stryk på DH och jag la mig väl mest i.. Dock ångrade han sig, förståeligt, dagen efter, och numera har jag stor respekt för honom.. och tycker om honom :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen bråkade jag med SlewME en gång, eller han hotade P-C med stryk på DH och jag la mig väl mest i.. Dock ångrade han sig, förståeligt, dagen efter, och numera har jag stor respekt för honom.. och tycker om honom :lol:

Ja det var förbannat onödigt.

Men man är bara barnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...