Jump to content

Störningar med beteendet.


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ehum, folk anser det här väldigt onödigt men det jag verkligen inte jag. Efter extrema och sjuka åsikter och uttalanden vill jag här ''återföddas'' ren här på forumet.

Att skaffa en ny andvändare är det inte tal om, känns alldeles fel och jag vill inte byta namn. Finns inte så mycket mer att säga förutom att jag ska lägga av med det. Jag förstår att folk gärna hoppar på mig speciellt med tanke på allt jag sagt som påminner om en drogad åsna med huvudvärk. Orsaken till tråden är att man blir less på alla kommentarer, vilket jag i princip byggt upp själv, whatever, glöm det som ska glömas och det som anses sjukt och/eller onormalt. The End

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar till att jag bidragit en hel del till att du känner så här. Har bara sagt vad jag tycker.

Jag tror nog att du har en moderat störning. Inget allvarligt men den finns där.

Så känner jag också, och jag håller med P-C om att du kanske har en liten störning någonstans. Du borde överväga att söka hjälp..

Men i alla fall, jag ska försöka nollställa mig angående dig, vi får se hur det går :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...