Jump to content

Trött på att bilarna försvinner


 Share

Recommended Posts

Jag hade oxå problem med det innan. Jag ställde bilen gick iväg och återkom 2 minuter senare, borta.

Sedan hörde jag att det berodde på att bilen blev stulen. Och om man krockade den lite innan man lämmnade den skulle den inte försvinna. Och det funkar. Jag kan vara borta en bra stund och den är kvar när jag återkommer, om den är lite smälld. En repa räcker. Try that!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade oxå problem med det innan. Jag ställde bilen gick iväg och återkom 2 minuter senare, borta.

Sedan hörde jag att det berodde på att bilen blev stulen. Och om man krockade den lite innan man lämmnade den skulle den inte försvinna. Och det funkar. Jag kan vara borta en bra stund och den är kvar när jag återkommer, om den är lite smälld. En repa räcker. Try that!

Okej ska testa det tack :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga problem. Hoppas det funkar för dig med.

Men det är klart, du kan ju inte försvinna bort en halvtimme sen förvänta dig att den är kvar. Men ett bra tag kan jag vara borta i alla fall.

Nänä det fattade ju tom jag :P men en stund iaf det e ju det jag vill så tack igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...