Jump to content

Forum- låten


Siana
 Share

Recommended Posts

Igår frågade HOWHOW om jag kunde skriva texten till en låt som han och hans kompis Ronin skulle göra. Sagt och gjort, Howie ville inte att jag skulle skriva något seriöst, och vi beslutade oss för att jag skulle skriva en text om forumet. Ja, HOWHOW har redan gjort en låt om forumet, men det händer ju baskemej saker hela tiden, så nu behövs en uppdatering på låten. Jag kommer plocka med lite olika medlemmar, men jag vill inte göra någon missnöjd, så om ni vill vara med, eller om ni inte vill vara med är det viktigt att ni skriver det här så ni inte gnäller på mig sen. Vet ej när låten produceras, idag om vi har tur.

Tjoho?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som den halvdane lyrikist jag är skulle jag kanske kunna hjälpa er att skriva låten. Att rappa är inte min starka sida, så det överlåter jag åt er.

EDIT: Yes, yes, jag är så jävla bra på att läsa. Öh, mudda', fadda', kindly disregard this letta'.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar jag gjorde en låt för 2år sen.. Fast den handlar inte om forumet men däremot om GTA och Tommy Vercetti.. Om någon vill lyssna e det bara att ladda ner :ermm: Det är en trance låt.. hoppas nån gillar den..

DJ TOJO - Tommy Vercetti Dancing

( länken e i mitten längs ner på sidan under reklamen )

Redigerad av tojo909
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som den halvdane lyrikist jag är skulle jag kanske kunna hjälpa er att skriva låten. Att rappa är inte min starka sida, så det överlåter jag åt er.

EDIT: Yes, yes, jag är så jävla bra på att läsa. Öh, mudda', fadda', kindly disregard this letta'.

Jag har inte skrivit texten än. Du får gärna hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...