Jump to content

Nätverkskort


Tangelito
 Share

Recommended Posts

Halå Halå!

Idag så skulle min syrra gå in på internet.

Men det funkade inte, så vi ominstallerade nätverkskortet för att testa om dt skulle fungera, sen gick jag inte på mina nätverksplatser och tryckte på Local Area Connection, så tryckte jag på Support, men allting stämde, fast grejjen är att jag inte ser min Default Gateway :)

Så jag testade internet men det fungera inte :wacko:

Det står "Automatic Private IP Adress", fast det ska egentligen stå "Assigned By DHCP", fast hur gör jag för att allt ska fungera? :(

Redigerad av Tangelito
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något fel på datorhjälpstråden?

Jag skiter i om du/andra tycker att man inte får svar direkt, den tråden är till för och fråga sånna här saker, då är det väll onödigt att göra 349854584 trådar till?

Tänk så skulle nån göra en ny tråd för varje rolig film/bild istället för att posta i dagens lol, det skulle ju bara bli drygt.. och det är ju så du/ni andra som gör datorhjälpstrådar gör....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något fel på datorhjälpstråden?

Jag skiter i om du/andra tycker att man inte får svar direkt, den tråden är till för och fråga sånna här saker, då är det väll onödigt att göra 349854584 trådar till?

Tänk så skulle nån göra en ny tråd för varje rolig film/bild istället för att posta i dagens lol, det skulle ju bara bli drygt.. och det är ju så du/ni andra som gör datorhjälpstrådar gör....

Du överdriver för mycket :wacko:

Jag visste fan inte att det fanns en datorhjälpstråd, så sluta bli så jävla negatiiv aiiiiight !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå överdriver? Senaste veckan har jag sett 94 trådar om datorhjälp.. så himla drygt när det finns en officiell tråd...

Klart du överdriver, "349854584 trådar" har jag gjort så där många ?

En tråd är inte hela världen asså, det ba en liten tråd, inte ens värd en 50 öring...so ?

Men asså bara för det, tänker jag itne göra mer trådar, jag gjorde ett misstag: FÖRLÅT :wacko::)

låss detta så det inte blir nån missförstånd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...