Jump to content

Hjälp med MTA:SA


kaninchen
 Share

Recommended Posts

Det har hänt mig några få gånger, det är bara att testa igen och igen. Eller så tar du en annan server och testar några gånger fungerar inte det så vet jag inte alls vad som är problemet.

På tal om problem så har även jag ett jag undrar hur jag startar en egen server på MTA, när jag trycker på ikonen "MTA server" så värkar allt vara helt okey i någon minut men sen står det att det är något fel med anti-cheet eller något liknade, Någon som kan förklara hur man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har hänt mig några få gånger, det är bara att testa igen och igen. Eller så tar du en annan server och testar några gånger fungerar inte det så vet jag inte alls vad som är problemet.

Ókej men liksom ja har provat flera stycken och även på vissa så står de att ja vart kickade för att dom misstänkte att ja hade fuskat.. men hur ska ja kunna ja ha gjort de när ja inte ens hinner komma in på servern innan ja blir kickad ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter skumt det där, men att man blir kickad för fusk är inget man ska vara hård på för det händer nästan alla någon gång ibland. Dessutom tror inte jag att man kan fuska på MTA, men det är ruskigt skumt att det står att du blir kickad för fusk då dun inte äns kommer in på någon server, tyvärr så vet jag inte vad som kan vara fel.

Sånt där som att starta om datorn har du förmodligen redan testat, men kanske du skulle ta ocg instalera om MTA och i värsta fall även hela GTA, något annat förslag har jag inte tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter skumt det där, men att man blir kickad för fusk är inget man ska vara hård på för det händer nästan alla någon gång ibland. Dessutom tror inte jag att man kan fuska på MTA, men det är ruskigt skumt att det står att du blir kickad för fusk då dun inte äns kommer in på någon server, tyvärr så vet jag inte vad som kan vara fel.

Sånt där som att starta om datorn har du förmodligen redan testat, men kanske du skulle ta ocg instalera om MTA och i värsta fall även hela GTA, något annat förslag har jag inte tyvärr.

Jag har redan installerat om MTA ett par gånger men ja nu kom ja och tänka på en sak, jag har ju moddat san andreas med nya skins å texturer så de kan ju vara det som är felet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte varför dett inte skulle fungera om du tar bort modden, men man vet ju aldrig med datorer.

Det kommer fungera. Jag gissar på att MTA undersöker om alla texturer har samma KB som orginalen.

d.v.s om du har moddat en bil. Vi tar Bullet...

Då kanske den kollar orginalet (Bullet.dff - 12kb) och moddade är (Bullet.dff - 15kb) då vet ju MTA är den här bilen är modden. Bara en ren gissning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer fungera. Jag gissar på att MTA undersöker om alla texturer har samma KB som orginalen.

d.v.s om du har moddat en bil. Vi tar Bullet...

Då kanske den kollar orginalet (Bullet.dff - 12kb) och moddade är (Bullet.dff - 15kb) då vet ju MTA är den här bilen är modden. Bara en ren gissning...

Okej då vore ja tacksam om nån kunde lägga upp IMG filerna :o .. Annars så moste ja *Censur* det igen å de orkar ja inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...