Jump to content

Free Roaming


Simon_ume
 Share

Recommended Posts

d e en vauxhall/opel vectra å ja fett dligt att dom har tagit bort en massa skoj ställen, t.ex. sjukhuset å polisstationen, fett skoj d vore å gå in där å röja, å poliserna e fett tråkiga om man tar fram pistolen skjuter man poliserna i den bilen sen säger dom på polisradion att d kommer en till enhet om en min men d kommer aldrig nån åsså är man inte "efterlyst" längre, fett dåligt på free roaming behövs mycke jobb :'( ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag tycker det är skitsvårt att hitta i London. Det är ju omöjligt att veta var man är! Innan man krockar med Buckingham Palace eller liknande förstås...... Kartan hjälper ju lika mycket som en blind gubbe som ska visa vägen till optikern. En radar som i GTA-serien skulle vara välkommet.

Håller med att det behövs mycket jobb på Free Roaming, men också på hela spelet.

Redigerad av Hotring-Racer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är skitsvårt att hitta i London. Det är ju omöjligt att veta var man är! Innan man krockar med Buckingham Palace eller liknande förstås...... Kartan hjälper ju lika mycket som en blind gubbe som ska visa vägen till optikern. En radar som i GTA-serien skulle vara välkommet.

Håller med att det behövs mycket jobb på Free Roaming, men också på hela spelet.

de ville ha det realistiskt så det blev ingen karta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...