Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

----

Eftersom Cyprez tyckte att någon skulle göra en tråd om myter, och skriva vilka som är sanna och vilka som är falska så tar jag och gör det, så att alla frågor om myterna finns slutar

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare"

Leatherface - Falskt

Sjunket skepp - Falskt

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69) 1 2 3

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen. 1 2 3

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga. 1 2

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravts, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det. 1 2 3

Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade 1 2 3

Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v., Fotgängare är det ingen skillnad på.

UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter.

CJ:s mor i huset på natten - Falskt

Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej rockstar lagt in.

Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las venturras eller på Mt.chiliad. Inte någon annanstans heller för den delen.

Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har.

Poliser slår civila i polisgarage - Sant, Bild

Självmords fotograf - Sant, han finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står. 1 2 3 4

Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt.

Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig.

Aliensändningar ovanför 'The big ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför.

Annan spökbil (Inte glendale) - Sant, Kort av -NightHawk-

Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här.

Snuskig tupp - Sant det finns en tupp som idkar oralt sex med ett könsorgan av sten. Bild Här.

Karta till skumma saker - Här.

--

Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. :teehee:

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom Cyprez tyckte att någon skulle göra en tråd om myter, och skriva vilka som är sanna och vilka som är falska så tar jag och gör det, så att alla frågor om myterna finns slutar.

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare".

Leatherface - Falskt

Sjunket skepp - Falskt

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69)

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga.

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravs, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det.

--

Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. ^_^

Mycket bra. ;P

Skulle inte vara dåligt med en fet lista. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt vilka myter som finns, men jag har väl upptäckt allt som finns i princip.. Exakt som alla andra som spelat igenom det.  :teehee:

Jag med. Kan finnas kvar något? .. Litet.

Skulle vara kul att göra en redogörelse för vad som finns att skåda I San Andreas och vad som inte finns, och var det finns.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag med. Kan finnas kvar något? .. Litet.

Skulle vara kul att göra en redogörelse för vad som finns att skåda I San Andreas och vad som inte finns, och var det finns.

Lovar att fixa det tills imorgon, kommer dock inte få med allt som du kanske förstår.

Då kan ni ju säga till så lägger jag till det. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte den där bilden igen, den är ju omöjlig att lista ut vad det är. Men jag står kvar vid att det är en helikopter.

Men det är ingen hellikopter, då skulle jag hört det. 'Konstigt ljussken'' får namnet bli.

Edit: För att bevisa att det inte är en helli, ta en bild på den och jämför. Plus att skenet är ganska så långt bort, dvs bakom kullen.

Edit: Ni får allt hjälpa mig att hitta mer saker som är konstiga. Borde vara kul för dom som inte spelat SanAn så mycket, eller inget alls.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ingen hellikopter, då skulle jag hört det. 'Konstigt ljussken'' får namnet bli.

Edit: För att bevisa att det inte är en helli, ta en bild på den och jämför. Plus att skenet är ganska så långt bort, dvs bakom kullen.

Det kan vara ett foto som man ska ta, eftersom man ser dom sådär på natten.

Fast den verkar lite stor för det, men det kan ju vara så att det speglade sig på något konstigt sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara ett foto som man ska ta, eftersom man ser dom sådär på natten.

Fast den verkar lite stor för det, men det kan ju vara så att det speglade sig på något konstigt sett.

Mjo, men dom är mindre. Hur menar du med ''speglade sig'' ? :mellow:

Edit: Kartan och faktan om övernaturliga saker som fanns här finns på nu på Första inlägget I tråden!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...