Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Väldigt fint som alla dina andra saker :P

SU.... Försök o lära dig quota... Man får väl posta en bild i en tråd om det står att just såna bilder ska vara där... Du behöver ju inte vara så himla avundsjuk på GRIM...

Edit : Snygga bilder... en del iaf...

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte det minsta avundsjuk på grim. tycker han gör fina vapen.

men det hela handla om att den här tråden var skapad för att slippa massa bilder på modeler i modshowroom på grejor som aldrig kommer in i spelet.

så då tyckte jag det var lite onödigt att han posta 3miljoner bilder på vapen han redan postat där. ;)

Jaa, men det fanns ju ingen begrensning på vad för slags bilder det ska va :wub:

Klart man får visa flera miljoner bilder om man vill. Det är ju det den här tråden är skapad till... Att visa modeller :P

Så länge det e en modell så hör den hemma här. :wub:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte det minsta avundsjuk på grim. tycker han gör fina vapen.

men det hela handla om att den här tråden var skapad för att slippa massa bilder på modeler i modshowroom på grejor som aldrig kommer in i spelet.

så då tyckte jag det var lite onödigt att han posta 3miljoner bilder på vapen han redan postat där. :huh:

edit vad ska jag quota?

kolla jag kunde :D

Varför whinar du inte på copstar då och dig själv ni båda använder era saker till gta med och till annat så sluta göra bort dig sj nu o STFU!

copstar jävligt heta du får ta o släppa dom till SA snart jag ahdde lätt tankat dom

EDIT OMG COPSTAR!!! fan va hett taxturera den med med typ supermario :wub:

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja du va ju jävla mogen nu.

är det ingen som kan diskutera normalt.

ja har inte ritat av conturerna och tagit extrud.

du kan ju ta och göra ett snyggare vapen om du är så duktig.

och om du läste så använder jag inte sketchup bara nu använder jag för det mesta zmodeler och kan göra bilar och två hjuliga fordon du kan ju ta dig en titt på dakotan om du inte tror mig.

Copstar har inte lagt in den där choppern i sa vad jag vet och inte nes konsollen heller. och de saker jag postat här har jag inte använt till gta.

Visst kan ta o lägga upp en m82a1 gjord i 3ds max 7 senare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...