Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hm hur ska det förklars.

du ritar typ ut ena halvan av ljusstaken tex. sen så trycker man på en kanpp olika från program till program så vrids det 360 grader och blir en ljusstake. Inge bra förklarat någon annan får fylla på lite.

Japp, det är så jag gör... fast det heter Revolve på mitt program :( Inventor 10 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll dig till modshowrom å kom inte här och förstör med din fina vapen. den här skulle ju vara till de som inte "fick" vara i modshowrom. :P

Det är 3d modeller inte mods, mods är när du modifierar ett spel och dom här modeifierar inte gta förens jag konventerar dom till dff o visa ingame pics eller släpper dom så stfu :)

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog du som ska hålla tyst får du inte tillräckligt med beröm från små barnen i modningsforumet. och du har inte bara postat ingame bilder där så du har gjort fel isåfall. och varför posta på två ställen de som vill se dom går vä :D l in i modnings forumet.

Låt honom posta var han vill, den här tråden har att göra med modeller fast man tänker lägga in en modell i ett spel, så e det fortfarande en modell

Se här jag har också gjort et vapen...

Kanske inte lika bra som Grims vapen men jag blir bättre ;)

Den där spaken ska kanske bara på andra sidan ;)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej den här tråden var till de som inte kan lägga in sina modeler i spel eller som gör 3d modeler bara.

:D

Vem har sagt det? ;)

trådskapande inlägget

Visa vad ni gjort för 3D grejer osv. (tråd skapad främst för att slippa inlägg i gta-modding forumen.
Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då är det ju bra om inte modarna är här utan är i modnings forumet.

Dom var modell på en mod, så klart att man får lägga hit då :D

Mod = Modification

Modda = Modifiera

Modification = Ändrat, ändring

Modifiera = Ändra

Modell = Form

Modellera = Forma

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du lära mig om modeler och moddning?

Jag kan nog lite mer om sånt.

Men för att inte förstöra tråden helt så lägger jag in en bild på en liten stuga jag håller på med :lol:

Han kan ju mer än dig

siana: jag slänger inte bort min talang med bilder o moddar man utväcklar det hela tiden men har redan jobb på ett litet spel företag som modelerare o eventuelt skinnare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...