Jump to content

Biltråden


Add3
 Share

Recommended Posts

Första gången jag håller med dig inom detta ämnet tror jag :) Vette C6 :wub:

Haha någon gång måste ju bli den första. Nej men den är en grym prestanda bil för en inte allt för hög prislapp. Jämför man de dyra märken för 3-4 miljoner är den ju bra. Visst inte lika bra image och sånt där men ändå. Riktigt trevlig design och trevlig motor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är TICen en traktor? annars förstår jag i helvete inte varför du ska sälja en go driftsäker turbomatad bil mot en 900?

Nej TICen är ingen traktor.. Och jag ber om ursäkt.. jag ska inte sälja TICen än.. den ska jag ha ett tag till.. det är Duetten jag ska sälja och kanske köpa en SAAB... TICen håller jag på att jobbar med, så den ska jag ha ett tag till.. :)

Verkade nästan som om du blev lite rädd där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är som sagt BMW galen och har alltid varit det, här har ni en vätskeskadad BMW, dessa bilar kommer inte att säljas utan skall demonteras:

Vattenskadad BMW

Har en BMW 730iA som jag är rätt så nöjd med, har inte kört så mkt utan står mest i garaget

Bara BMW i familjen, 520iA 2001 samt 316iA compact 1999.

Fyller 18 i Nov så jag har planerat att köra denna bilen tills runt dec-jan och då skall min drömbil inhandlas:

e38_06_563454_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man blir rädd, man säljer inte en volvo för att köpa en saab, och speciellt inte en 740 tic!

Jag vet.. hatar verkligen SAAB.. värsta bilmärket som finns.. Men 900 2.0T -98 för 10.00 0 är helt okej.... ska köpa den av min morfar så varför inte slå till när den är så billig? ska ändå bara trimma den och fixa iordning den och sen förmodligen sälja den igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet.. hatar verkligen SAAB.. värsta bilmärket som finns.. Men 900 2.0T -98 för 10.00 0 är helt okej.... ska köpa den av min morfar så varför inte slå till när den är så billig? ska ändå bara trimma den och fixa iordning den och sen förmodligen sälja den igen..

Ett exempel på okunnighet

Menar inte Saab dissandet. för Saab suger verkligen

Redigerad av MoriX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...