Jump to content

Biltråden


Add3
 Share

Recommended Posts

Känner nån till Lagerbranden i Halmstad?

Där var tydligen en brand i en lagerlokal där man hade massvis me nya bilar...

Så ett hundratal splitter nya bilar ska skrotas snart...

Vet nån vad importören kallas?

Eller åtminstånde kan säga var man kan hitta en tidningsartikel där det står? Har letat i alla kvällstidningar!

Ska nämligen försöka köpa mig ett ex (förhoppningsvis Audi TT, eftersom att det stod såna då ja va där idag). Man får 4000:- för att skrota sin bil, så jag kan förhoppningsvis få en splitter ny sportbil (med skadad lack, förvisso) för kanske bara 5000:-!

Mailade Audi.se nyss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner nån till Lagerbranden i Halmstad?

Där var tydligen en brand i en lagerlokal där man hade massvis me nya bilar...

Så ett hundratal splitter nya bilar ska skrotas snart...

Vet nån vad importören kallas?

Eller åtminstånde kan säga var man kan hitta en tidningsartikel där det står? Har letat i alla kvällstidningar!

Ska nämligen försöka köpa mig ett ex (förhoppningsvis Audi TT, eftersom att det stod såna då ja va där idag). Man får 4000:- för att skrota sin bil, så jag kan förhoppningsvis få en splitter ny sportbil (med skadad lack, förvisso) för kanske bara 5000:-!

Mailade Audi.se nyss!

Tror inte de vill sälja de där bilarna faktiskt. Kommer ni ihåg fartyget som sjönk med bilar häromåret? Det stod SAABar, BMW och Volvosar på det och dessa skulle skrotas. Detta är på ett ungefär samma sak. Men jag hoppas de går med på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte de vill sälja de där bilarna faktiskt. Kommer ni ihåg fartyget som sjönk med bilar häromåret? Det stod SAABar, BMW och Volvosar på det och dessa skulle skrotas. Detta är på ett ungefär samma sak. Men jag hoppas de går med på det.

Öh...

Dom som sjönk var VÄTSKEKSADADE.

All elektronik o allt tyg blev förstört.

Här är det lacken!!!

Dessutom så innebar det att dom inte kom till butik, men dom borde ju gå med på att sälja... dom skulle ju vinna på det!

Fast inte lika mycket som jag, såklart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara det är så jobbigt att direkt när en biltråd kommer upp så ska alla kids slänga upp bilder på det häftigaste bilarna de kan hitta, utan nån speciellt tanke bakom det. kanske överreagerade lite i ditt fall...

Kunde inte låta bli att lägga upp en bild. Rätt, hade ingen tanke när jag la upp bilden. Lägger i allafall inte lägga upp något mer om du undrar. Och du, Kalla mig inte ''kid''.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kunde inte låta bli att lägga upp en bild. Rätt, hade ingen tanke när jag la upp bilden. Lägger i allafall  inte lägga upp något mer om du undrar. Och du, Kalla mig inte ''kid''.

Jag kallade inte dig kid, om du läser vad jag skriver så märker du att jag syftar på gamla biltrådar.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh...

Dom som sjönk var VÄTSKEKSADADE.

All elektronik o allt tyg blev förstört.

Här är det lacken!!!

Dessutom så innebar det att dom inte kom till butik, men dom borde ju gå med på att sälja... dom skulle ju vinna på det!

Fast inte lika mycket som jag, såklart!

Men inte för 5000 kr. Då gör de ju ändå en förlust på bilen. Den kostar ju mycket mer att bygga. Men jag hoppas du får tag i en sån bil ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(förhoppningsvis Audi TT, eftersom att det stod såna då ja va där idag)

Audi TT :wub:

Är du hårfrisör från Eskilstuna? Allarligt, det är den mest gayiga bilen du kan köpa/få/stjäla! Haha, jag tycker synd om alla små strandraggare som köper en sån och tror att dem är coola, jisses.. Ful är den också =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Audi TT :wub:

Är du hårfrisör från Eskilstuna? Allarligt, det är den mest gayiga bilen du kan köpa/få/stjäla! Haha, jag tycker synd om alla små strandraggare som köper en sån och tror att dem är coola, jisses.. Ful är den också =D

Öh...

Dom har riktigt fet motor, och jag ska köpa den för 5000:-.

De fanns bara VW o Audi där. Va annars ska jag köpa? En Passat, eller?

SAAB Posted on Sep 24 2005, 22:34

  QUOTE (darkjak @ Sep 24 2005, 22:20)

Dom får 4000:- då dom skrotar en bil.

Jag erbjuder 5000:-, alltså vinner dom en tusenlapp! 

Men de kan ju få mycket mer pengar om de lackar om den eftersom det bara var lacken som var skadad. Då kan de ju säkert få ut 50 000 för den och Audi kan nog lacka om den rätt billigt själva. 

ALLA ska skrotas, det vill säga pressas till metallkuber!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh...

Dom har riktigt fet motor, och jag ska köpa den för 5000:-.

De fanns bara VW o Audi där. Va annars ska jag köpa? En Passat, eller?

ALLA ska skrotas, det vill säga pressas till metallkuber!

Jaja vi får väl se hur det blir. Angående motorn i Audi TT så är den nog inte så bra. När vi tävlade mot en Audi TT för något år sedan var det vi som drog ifrån den. Med en vanlig 9-5 Aero.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om några år blir det väl en Audi 89, Audi 100 -turbo.

Just nu har jag en Volvo 242, ser precis ut som den Här fast min är rödmetallic.

169HK :wub:

Fast jag får ju inte köra den, är liksom 14år om 2månader. Men farsan och jag brukar ta en runda och gasa lite. Skoj faktiskt, men i framtiden blir det väl Dodge viper GTR eller nått :)

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja vi får väl se hur det blir. Angående motorn i Audi TT så är den nog inte så bra. När vi tävlade mot en Audi TT för något år sedan var det vi som drog ifrån den. Med en vanlig 9-5 Aero.

TTs minsta motor är en turbomotor med 180hk. Den VS. SAAB 9-5 (som visserligen väger lite mer) som har en turbomaskin på 230hk, inte så konstigt att ni drog stackars lilla bilen.

Fast hade det varit en quattro (4wd och 225hk) så hade ni fått inspektera TTns bakljus vid grönt...

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...