Jump to content

Biltråden


Add3
 Share

Recommended Posts

Jag vet att många inte har åldern inne för bilar här men många har kanske intresset för bilar så det behövs en biltråd här tycker jag.

Själv ska jag köpa mig en Saab 9-3 2.0 T -00 till helgen kanske..

Ser ut såhär typ.. Fasst det är inte en "viggen"

Berätta lite om din bil här :huh:

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta min okunskap... :huh:

Azore: du som verkar kunnig med bilar. Vi ska somsagt investera i en ny bil efter thailand.

Vad kostar en såndär pegut? En sån liten som många har nu. Va f*n heter den? Eh, den har inget tak. tror det är 305 eller 307 eller nåt. Vet du vilken jag menar? Även om jag är ointressread av bilar så är det väl en sån jag kan tänka mig isåfall. Om den inte kostar för mycket. Pallar lägga mer än typ 50 papp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta min okunskap... :huh:

Azore: du som verkar kunnig med bilar. Vi ska somsagt investera i en ny bil efter thailand.

Vad kostar en såndär pegut? En sån liten som många har nu. Va f*n heter den? Eh, den har inget tak. tror det är 305 eller 307 eller nåt. Vet du vilken jag menar? Även om jag är ointressread av bilar så är det väl en sån jag kan tänka mig isåfall. Om den inte kostar för mycket. Pallar lägga mer än typ 50 papp.

Menar du denna? Peugeot 206 CC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta min okunskap... :huh:

Azore: du som verkar kunnig med bilar. Vi ska somsagt investera i en ny bil efter thailand.

Vad kostar en såndär pegut? En sån liten som många har nu. Va f*n heter den? Eh, den har inget tak. tror det är 305 eller 307 eller nåt. Vet du vilken jag menar? Även om jag är ointressread av bilar så är det väl en sån jag kan tänka mig isåfall. Om den inte kostar för mycket. Pallar lägga mer än typ 50 papp.

Peugeot... liten utan tak (plåtcab) = 206cc, stor utan tak = 307cc

Kolla blocket.se för en uppfattning om pris

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta min okunskap...  :shifty:

Azore: du som verkar kunnig med bilar. Vi ska somsagt investera i en ny bil efter thailand.

Vad kostar en såndär pegut? En sån liten som många har nu. Va f*n heter den? Eh, den har inget tak. tror det är 305 eller 307 eller nåt. Vet du vilken jag menar? Även om jag är ointressread av bilar så är det väl en sån jag kan tänka mig isåfall. Om den inte kostar för mycket. Pallar lägga mer än typ 50 papp.

Peugeot :huh:

Är väl inte riktigt minstarka sida, men i alla fall. Du kan alltid kika lite på Blocket efter något som passar. Peugeot 305 kollade jag efter men den fanns tydligen bara som gammal åttiotalare, och den verkar ha tak och så, verkar inte riktigt vara det du letar efter. Peugeot 307 fanns ingen under 75k.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Peugeot :huh:

Är väl inte riktigt minstarka sida, men i alla fall. Du kan alltid kika lite på Blocket efter något som passar. Peugeot 305 kollade jag efter men den fanns tydligen bara som gammal åttiotalare, och den verkar ha tak och så, verkar inte riktigt vara det du letar efter. Peugeot 307 fanns ingen under 75k.

Kollade oxå på blocket...

Det är många som har den nu. Silver, röd, guld och lime grön har jag sett

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lägga så mkt pengar på förstabilen? eller du kanske har föräldrar som står och betalar vad du vill ha

Är mkt motorintresserad.. har även en sunkig 240 som jag tänker köra med medans jag pimpar upp saaben..

och nej jag har faktiskt jobb så jag kan försörja mig själv..

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...