Jump to content

Hårddisk


Arvid
 Share

  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Sådär, nu sitter jag med min nya Western Digital 120gb 7200 rpm 8mb i handen och funderar på om jag ska installera den idag eller imorgon... klurigt värre... ;)

Jag har i alla fall sparat ner en backup av GTAsajten på CD så inget kan gå fel ;)

Om du inte råkar göra det

här!

;)

Vad kostade den? Hur installerar man en ny hårddisk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte råkar göra det

här!

LOL! ;)

Hårddisken kostade ca 2000:-

Hur man installerar den? Det är bara att koppla ur sladdarna från den gamla HD:n och sätta i dom i den nya. Sen om man har fler enheter på samma IDE-kabel så blir det lite mer avancerat....

Men jag har i alla fall installerat Windows XP på den nya nu, så jag får lite mindre att göra imorgon ;)

Ni skulle se hur snabbt datorn startade när jag hade den inkopplad, när windows laddas innan man "kommer in" så tog det bara 3 sekunder, omöjligt snabbt med andra ord!

Efter att jag tryckte på strömknappen tog det ca 20-30 sekunder innan jag var inne i windows och datorn tänkt klart. Ska bli kul sedan när allt är överfört och installerat (fast då blir den givetvis lite segare).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det har inte med hårddisken att göra. har du xp så tar det skit lång tid.

Det verkar vara så att ju mer man har på hårddisken dessto längre tid tar det att starta/stänga av XP, när min dator var ny gick starten snabbt men nu när jag använt en del hårddiskutrymme går det trögare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...