Jump to content

Leatherface


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men på Gta secrets säger dom att han finns. ^_^B)

(Om Leatherface är en galen snubbe med motorsåg)

^_^:( Dom säger massor som typ stå vid massor av olika ställen på speciella tider beroende på stället så kommer han och säger någonting ibland.

Hahah GTASecrets up my ass!

Han finns inte och jag blir nästan besviken på folk som tror att han finns. Ni är jobbiga och envisa, Ge upp för fan! Om han finns så är det väl bara bevisa??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah GTASecrets up my ass!

Han finns inte och jag blir nästan besviken på folk som tror att han finns. Ni är jobbiga och envisa, Ge upp för fan! Om han finns så är det väl bara bevisa??

Har du hört talas om trevlighet...... B)

-trodde väl inte det, för man måste ju ha mer än 16 IQ för sånt. tyvärr så finns det såna som du,utan någon fantasi eller liv som bara ska spela cool. såna som du borde åka ut ur Forumet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men Både R* och Gta sekrets och andra sidor (vilket jag har glömt namnet på) säger att Leatherface finns. Men för det behöver vi inte dras några slutsatser. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hört talas om trevlighet...... B)

-trodde väl inte det, för man måste ju ha mer än 16 IQ för sånt. tyvärr så finns det såna som du,utan någon fantasi eller liv som bara ska spela cool. såna som du borde åka ut ur Forumet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men Både R* och Gta sekrets och andra sidor (vilket jag har glömt namnet på) säger att Leatherface finns. Men för det behöver vi inte dras några slutsatser. :(

Vill du veta en sak. Vad har min trevlighet med disskusionen att göra. Du är en smula rolig du. Komiker där!! Vad har jag sagt som du tycker är dumt?? ^_^

Dom säger det jag, alldeles nyss så snackades de om på forumet om att R* har sagt att Leatherface inte finns. Men eftersom du vet allt om allting så kan du vara snäll att ge mig en bild på Leatherface, han kan väl inte vara så svår att hitta??

Förresten kan du själv tänka på din trevlighet i framtiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte du jag var komisk? ^_^

antingen spelar du dum eller så är du dum!

Att vara trevlig är har lite med saken att göra ja. ^_^

B)-Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!

Skriv glada inlägg . Glada inlägg ger glada läsare .- :(

påminner detta dig om nåt?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tyvärr har jag tappat bort sidan till GTa secrets eller så låter inte denna datan jag använder mig att tillträda sidan, (skolans Data). det är på gta secrets som bilderna finns.Datan som jag spelar Gta sa är hos min Mamma. Men visa mig dissktionen om att Leatherface inte finns! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta, om nu leatherface eller någonting skulle finnas med så skulle ju någon har hittat honom, för varenda CENTIMETER av San andreas är utforskat, det finns ingenting kvar, bara att acceptera..

Och varför skulle dom lägga in en snubbe med motorsåg för att EN person skulle se den typ, om dom skulle lagt in honom så skulle det nog vara betydligt mer lätt att se honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte du jag var komisk? ^_^ 

antingen spelar du dum eller så är du dum!

Att vara trevlig är har lite med saken att göra ja. ^_^

B)-Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!

Skriv glada inlägg . Glada inlägg ger glada läsare .- :(

påminner detta dig om nåt?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tyvärr har jag tappat bort sidan till GTa secrets eller så låter inte denna datan jag använder mig att tillträda sidan, (skolans Data). det är på gta secrets som bilderna finns.Datan som jag spelar Gta sa är hos min Mamma.  Men visa mig dissktionen om att Leatherface inte finns! :lol:

Vad menar du med det där. Stavar jag fel eller vad. Jag skriver så alla förstår och om inte du förstår vad jag menar så kan du inte vara så smart. Hursomhelt så vill jag inte disskutera detta med dig för då har en konstig uppfattning om vad jag menar och din smarthet platsar inte in i min hjärna, OK?. Vad är det som du tar illa upp på?

Men du kan ju alltid söka på Leatherface och se vad du får upp. Det är bara 252 sidor du kan kolla igenom plus några medlemmar som inte säger att Leatherface finns som du kan säga imot. Lycka till, förresten ska jag gå in på GTAsecrets nu.

Edit: Tack HOWHOW och jaeger. Du ser, just give up!

Edit2: Förresten verkar det inte finns nån sida som heter GTAsecrets.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns ingen Leatherface i San Andreas. I så fall så borde vi sett honom eftersom det bara är ett spel.

Har lirat det sen i November och jag har inte sett honom. Det finns väldigt dåliga "bildbevis" men det är bara CJ som har hockeymasken på sig och står med motorsåg.

Alla som säger att de sett honom kan därmed sättas på listan "Anonyma Mytomaner".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns ingen Leatherface i San Andreas. I så fall så borde vi sett honom eftersom det bara är ett spel.

Har lirat det sen i November och jag har inte sett honom. Det finns väldigt dåliga "bildbevis" men det är bara CJ som har hockeymasken på sig och står med motorsåg.

Alla som säger att de sett honom kan därmed sättas på listan "Anonyma Mytomaner".

Ja tack för den. Jag har också spelat det sen November och har inte heller sätt något.

________________________________

Men jag vänta fortfarande på bildbevis av ALER700. Kom igen nu, han är jätteenkel att hitta. Eller jag ska ge upp, du kommer aldrig hitta bild på han. Synd för dig men du är lite fel ute ALER700.

Jag har inte heller tänkt lägga av på forumet än på ett tag iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du med det där. Stavar jag fel eller vad. Jag skriver så alla förstår och om inte du förstår vad jag menar så kan du inte vara så smart. Hursomhelt så vill jag inte disskutera detta med dig för då har en konstig uppfattning om vad jag menar och din smarthet platsar inte in i min hjärna, OK?. Vad är det som du tar illa upp på?

Men du kan ju alltid söka på Leatherface och se vad du får upp. Det är bara 252 sidor du kan kolla igenom plus några medlemmar som inte säger att Leatherface finns som du kan säga imot. Lycka till, förresten ska jag gå in på GTAsecrets nu.

Edit: Tack HOWHOW och jaeger. Du ser, just give up!

Edit2: Förresten verkar det inte finns nån sida som heter GTAsecrets.

SKÄRP DIG DA :)

ska du fortsätta bråka eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du bråkar ju med ALER700

jag bryr mig inte äns om "leatherface" finns

Ja det gör jag??

Och jag har slutat bråka med honom (hoppas jag). Det ända jag ville vara att svara på hans fråga och fråga honom om han hade bildbevis på Leatherface. Igentligen ville jag inte bråka men eftersom han började sacka om att jag hade 16 i IQ så kunde jag inte låta bli. Han har kallat mig saker och jag har kallat han saker. Jag berom ursäkt för det och det ska inte hända igen, men jag hoppas han har lärt sig en läxa..

:) REPORT :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...