Jump to content

Hjälp mig!!


Fredrico
 Share

Recommended Posts

Detta är typ de svåraste uppdraget i hela spelet tycker jag....

Du kan ju testa att inte ta upp vapnet utan försöka springa förbi alla poliser som slår dig med batongen och akta dig

så de inte griper dig...

Men jag gjorde inte så.. Jag gick i krig med med dem.. Skjut så många du kan och uppsök sen ett lugnt rum där du kan vila

upp dig till fullt liv igen.. Kanske inte mycket till tips men de va så jag gjorde.

.Hur långt kommer du då`?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är typ de svåraste uppdraget i hela spelet tycker jag....

Du kan ju testa att inte ta upp vapnet utan försöka springa förbi alla poliser som slår dig med batongen och akta dig

så de inte griper dig...

Men jag gjorde inte så.. Jag gick i krig med med dem.. Skjut så många du kan och uppsök sen ett lugnt rum där du kan vila

upp dig till fullt liv igen.. Kanske inte mycket till tips men de va så jag gjorde.

.Hur långt kommer du då`?

man kan ju ta en polis som gissla sen är det bara att skjuta på dom :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han inte kan dö vart som hellst för att jag tror att han kan bara dö i det rummet som är brevid förhörs rummet där tjejen är... Vad jag menar är att han är o dödlig tills han kommer in i det speciela rummet. För tex tag tog två mp:5or och peppra han i ca 10 sec för (att det var en lång korridor). Så testa att inte skjuta han tills han kommit in i rummet. Ni kommer att se hur det är det är i ett svart rumm och han kommer att stå stilla och då kommer han att börja skjuta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han inte kan dö vart som hellst för att jag tror att han kan bara dö i det rummet som är brevid förhörs rummet där tjejen är... Vad jag menar är att han är o dödlig tills han kommer in i det speciela rummet. För tex tag tog två mp:5or och peppra han i ca 10 sec för (att det var en lång korridor). Så testa att inte skjuta han tills han kommit in i rummet. Ni kommer att se hur det är det är i ett svart rumm och han kommer att stå stilla och då kommer han att börja skjuta.

var e d där jävla förhörsrummet?? D va inget ja vet hur ja ska göra nu

Redigerad av ERKiiiii
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ha stealth mode mot väggen utanför rummet där du tog pistolen.

Du kommer se polischefen och hans livvakt.

De kommer sen att gå iväg , sen följer du bara efter honom tills han går in i förhörs rummet.

PS

Hans livvakt kommer lämna honom innan ni kommer till förhörsrummet, så det blir lätt att döda polischefen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...