Jump to content

En fråga och...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Fråga: Om inte Iconboard hade varit en säkerhetsrisk...Skulle du, Hultenius ändå bytt ut till Invision Board senare?? :D

Förslag:Jag tycker det skulle se snitsigare ut om det var som på forumen i gruppen "Allmänt" att det står en beskrivning under alla forum...Tx. Allmänt GTA-snack: Här snackas det rent allmänt om gta,eller man kan göra jämförelser mellan dom olika gta-spelen... Om det någongång blir någon ledig stund (Ditt schema verkar ganska späckat :D ) kanske det skulle kunna fixas...Eller finns det en anledning till att forumen under Allmänt-avdelningen saknar beskrivning?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte blivit tvingad att lägga ner Ikonboard på grund av säkerhet så skulle vi nog fortfarande använda det idag. Men det var tur att vi bytte för Ikonboard är det bästa forumet ute just nu och det är väldigt snabbt.

Jag kan lägga en lite beskrivning under Allmänt GTA-snack men de andra som "GTA3" och "Vice City" behöver nog ingen :D

Men det fixar jag imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett litet "Design-Tips" Om man kortar ner den sista meningen i beskrivningen till Spam Forumet, så att det bara blir två radar tycker jag det skulle ena sej bättre med de andra forumen.Man skulle kunna skriva "Post-Count systemet är avstängt" eller Post-Count är avstängt/d här" i stället för "Post-Count systemet är avstängt här" Det behövs bara tas bort ett ord så enar det sej bättre med övriga forum... -_-:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...