Jump to content

Tjäna pengar lätt och smidigt


Jacker
 Share

Recommended Posts

Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca

400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned).......... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca

400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned).......... :rolleyes:

ONÖDIGT! Ta en hunter istället. Jag kom till level 200 och fick 2 mille för varje level klarad. Efteråt hade jag ca 134.000.000. (Släng dig i väggen, Bill Gates)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ONÖDIGT! Ta en hunter istället. Jag kom till level 200 och fick 2 mille för varje level klarad. Efteråt hade jag ca 134.000.000. (Släng dig i väggen, Bill Gates)

Jag har inte samlat 100 paket än och har inte klarat Storylinen (men snart har jag det) så jag har inte Huntern,Tänk dig för innan du skriver!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhhhh!!!! nu har jag klarat Vice City känns så jävla guld asså -_- och Huntern är ju hur cool som helst!!! :D

Jag tycker att när man har 6 stjärner efter sig så kan polis helekoptern bara gå och dö.

så kommer huntern istället..................

Och huntern är lite väl sårbar.

Ska typ va lika tålig som Rhinon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

samma sak som med vigilante missions fast med en helikopter....

Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca

400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned)..........

Du vet kanske inte att man får minus i criminal rating för att använda vehicle spawning cheats (ungefär 1000)......

Jag testade det du sa en gång för längesen, men många bilar som man skulle jaga kom upp utanför flygplatsen....

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...