Jump to content

finns det på gtasajten?


Warmedal
 Share

Recommended Posts

jag har sett på nån gtasida men är inte säker på vilken, jag har kollat på gtasajten men den verkar inte finnas, det är en mod så man kan åka på husväggen på gta3..finns det på gtasajten eller kanske fixa det?.aja men vet nån på vilken gtasida den finns på( jag vet inte men jag tror den var tysk)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har sett på nån gtasida men är inte säker på vilken, jag har kollat på gtasajten men den verkar inte finnas, det är en mod så man kan åka på husväggen på gta3..finns det på gtasajten eller kanske fixa det?.aja men vet nån på vilken gtasida den finns på( jag vet inte men jag tror den var tysk)

hmm, tror inte det var nån riktigt mod, tror det var nån som ändrade i handling-filen, det har jag gjort på några bilar, kan nästan köra på 90 grades väggar, men då får jag ta det riktigt lugnt...men berg och så går som en dans :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vat laddade du hem den från? jag vill testa den!

Jag laddade inte hem det, jag gjorde det själv...

Om du öppnar handlingfilen så finns det massa data där, eller så använder du, som jag, CarStatEdit, som finns på gtasajten, sen får du ändra tyngpunkten så den blir under bilen, föbättra fästet i däcken, göra motorn starkare, bättre fjädring och högre markfrigång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...